Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه آئین واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به دانش آموزان در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی در جمع خبرنگاران گفت: امروز برنامه تحویل ۱۰۰ دستگاه دوچرخه را در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی برگزار کردیم که این تعداد دوچرخه از طرف شهرداری تهران به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین دانش آموزان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از لحاظ ایمنی باید اعلام کنم که تمامی دوچرخه‌ها و سرنشینان آن‌ها بیمه هستند.

پورسید آقایی تصریح کرد: اختیار واگذاری دوچرخه‌ها در دست مدیران مدرسه است و آن‌ها می‌توانند تعدادی از آن‌ها را به دانش آموزان مرتب و منظم واگذار کنند و در پایان سال تحصیلی تعدادی از دوچرخه‌ها را به مقطع دیگر تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: ۸۰ درصد آلودگی پایتخت ناشی از سوخت‌های فسیلی است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: مدیران مدرسه این اختیار را دارند که به دانش آموزان مرتب و منظم که دارای معدل بالایی هستند، تعدادی از دوچرخه‌ها را هدیه کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا معابر پایتخت برای دوچرخه سواری دانش آموزان مناسب سازی شده است یا خیر؟ گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا کلیه معابر را برای شهروندان مناسب سازی کند، اما بیشترین احتیاط را باید دانش آموزان در زمان استفاده از دوچرخه داشته باشند.

انتهای پیام/

اهتمام شهرداری تهران برای مناسب سازی معابر شهری به منظور دوچرخه سواری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران