Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@13:34:45 GMT

قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۹۲۴۸

قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهران +جدول

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن که یک واحد ۵۰ متری در خرمشهر ۳۸۰ میلیون تومان و آپارتمانی با همین متراژ در سعادت‌آباد ۱.۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش مشرق، یک واحد مسکونی 50 متر مربعی واقع در دردشت به قیمت 550 میلیون تومان (هر مترمربع 11 میلیون تومان ) عرضه شده است. این آپارتمان یک خوابه و 2 سال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زمین در یکسال گذشته چند درصد گران شد؟ جدول/ قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در تهران میزان افت قیمت مسکن در تهران چقدر شد؟

آپارتمان 50 متری 8 سال ساخت در جیحون 500 میلیون تومان، واحد نوساز 50 متری در پونک 700 میلیون تومان، آپارتمان 13 ساله 50 متری واقع در آیت‌الله کاشانی 870 میلیون تومان و یک واحد مسکونی 50 مترمربعی در پونک 710 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک دستگاه آپارتمان با مساحت 50 مترمربع در خیابان مولوی 390 میلیون تومان یعنی هر مترمربع 7.8 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این واحد مسکونی 15 سال ساخت است.

 قیمت واحدهای 50 متری در تهران

محله متراژ عمر بنا قیمت (تومان) تهرانپارس 50 7 650 میلیون بریانک 50 15 365 میلیون اسکندری 50 5 460 سعادت‌آباد 50 8 1.5 میلیارد خرمشهر 50 18 385 میلیون نارمک 50 15 710 میلیون شهران 50 14 790 میلیون جوانمرد 50 13 380 میلیون منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن محمد اسلامی وزارت راه قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن جدول قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول