Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، معاون منابع انسانی این بانک با بیان این که افزایش سطح سلامتی، بر افزایش کیفیت کار کارکنان تاثیر می گذارد، گفت: مدیریت بانک به سطح کیفی بهداشت و سلامتی کارکنان اهمیت زیادی می دهد و برگزاری بیست و ششمین دوره المپیاد ورزشی سراسری کارکنان بانک نیز در همین راستاست.

حبیب اله رشید ارده ادامه داد: حدود ۱۲۰۰ نفر ورزشکار بانک ملی ایران در هشت رشته فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیر اندازی با حضور در بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی شک سنگ زیربنای هر سازمان را منابع انسانی آن تشکیل می دهد و مدیریت کارامد، اثربخش و هوشمند منابع انسانی به منظور دستیابی به بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری و کیفیت مناسب زندگی ضروری است.

این منابع انسانی هر سازمان است که سایر سرمایه های آن را می سازد، لذا همواره سرمایه انسانی مورد توجه مدیران ارشد بانک بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: گسترش ورزش در سطح بانک، هم سطح سلامتی کارکنان را افزایش خواهد داد و هم به صورت معناداری نیاز آنها را به هزینه های درمان کاهش خواهد داد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: برندگان این المپیاد به مسابقات شبکه بانکی اعزام خواهند شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد