Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:34:46 GMT

نرخ رسمی یورو و پوند افت کرد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۹۴۹۳

نرخ رسمی یورو و پوند افت کرد

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۱۵۷ ریال و پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۱۹۳ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۹۳ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۲۵ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۴۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۸۲ریال، روپیه هند ۵۹۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۷۰ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۷۹۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۵۸ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۵۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۷۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار نیوزلند ۲۶ هزار و ۴۵۱ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۱۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۴۳ ریال، روبل روسیه ۶۵۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۳۱ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۴۵۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار  بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۴۹۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۲۰ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۱۲ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۹۰۸ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۸۳۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۷۰ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۰۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۴۱۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۴ ریال، یک هزار وون کره ۳۵ هزار و ۱۴۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۷۸ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۴۲ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۸ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۴۵۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۲۰ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش گذاری شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار یورو پوند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس

 تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

منبع: برترین‌ها

tags # قیمت دلار ، تورم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات دلار مبادله‌ای/یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲