Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- رئیس هیئت تکواندوی استان با بیان اینکه همه مدال آوران جهانی تاریخ تکواندو ایران البرزی هستند، گفت: ورزشکاران البرزی در دو بخش پسران و دختران در شرایط ایده آل بسر برده و حضور پررنگ آن ها در اردوی تیم ملی گواه این ادعا است.

محمد نوذری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تیم تکواندوی البرز برای نخستین بار در تاریخ بانوان این رشته در مسابقات قهرمانی کشورکه به میزبانی تبریز برگزار شد توانست ۸ نماینده در ۸ وزن مختلف روانه فینال کند که ماحصل آن  ۵ طلا و ۳ نقره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد تکواندوکاران البرزی در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: خوشبختانه ورزشکاران مستعد البرزی در عرصه بین المللی خوش درخشیدند و مهلا مؤمن زاده با کسب مدال نقره جهانی توانست به دومین بانوی مدال آور ایران در تاریخ این رقابت ها لقب گیرد تا در کنار کیمیا علیزاده دو نماینده استان البرز در ورزش کشور باشند که موفق به کسب مدال جهانی شده اند.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به میزبانی کرج از مسابقات استعدادهای برتر گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج برگزار و البرز از بین ۳۰ استان شرکت کننده عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نوذری تصریح کرد: البرز در رده های پایه در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و آینده بسیار خوبی را برای این رشته در استان می توان متصور بود چراکه رده های پایه البرز از امکانات زیرساختی بسیار خوبی برخوردار و در اغلب مسابقات دارای عناوین اول تا سوم هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تکواندو مهلا مومن زاده کیمیا علیزاده استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور