Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو خیلی زود کارش در الاهلی عربستان به پایان رسید و نتایج ضعیف و موج مخالفت هواداران این باشگاه باعث شد از کارش برکنار شود. صبحت‌های او را با روزنامه الریاضیه می‌خوانید:

اخراج شدید؟

این سؤال را از باشگاه بپرسید. اخراج خیلی زود بود. غیرممکن است که من تنها بعد از دو بازی به نتایج درخشان با الاهلی دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز اخراج‌تان خیلی زود به باشگاه آمدید. این خبر را چگونه دریافت کردید؟

در تمرین فردای بازی با الوحده همه چیز عادی بود، اما مدیر اجرایی باشگاه گفت که از امروز دیگر سرمربی الاهلی نیستم.

با باشگاه به چه توافقی رسیدید؟

هیچ توافقی. هنوز مطالباتم را دریافت نکرده‌ام.

واقعاً رئیس باشگاه با اخراج شما مخالف بود؟

شنیده‌ام، اما نمی‌دانم. خبر‌های شما به زبان عربی است و نمی‌توانم آن‌ها را بخوانم.

چه کسانی در باشگاه با شما همکاری می‌کردند. رئیس یا مدیر؟

احمد بامعوضه و ماجد الطویرقی با من همکاری داشتند و اگر مشکلی هم پیش می‌آمد، با رئیس و مدیر باشگاه صحبت می‌کردم.

آیا با بازیکنان مشکلی داشتید که در اخراج‌تان تأثیرگذار باشد؟

در طول دوران مربیگری‌ام با بازیکنی به مشکل برنخورده‌ام و یا سوءتفاهمی به وجود نیامده است. طبیعتاً همیشه ۱۱ بازیکن اصلی خوشحال هستند و احساس رضایت می‌کنند و بازیکنان ذخیره هم خشمگین و ناراحت هستند. یک تیم ۳۰ بازیکن دارد و نمی‌توان همه را راضی کرد، اما ما در زمان فوتبال حرفه‌ای و مدرن هستیم و بازیکنان باید خود را با شرایط جدید وفق دهند.

چرا قبل از بازی با الوحده با عمر السومه نشستی داشتید و با تلویزیون در این باره گفتگو نکردید. در حالی که گفته بودید السومه باید بداند نیمکت ذخیره‌ها برای بازیکنان ملی‌پوش نیز هست؟

من همواره با بازیکنان به صورت فردی و گروهی صحبت می‌کنم. با عمر السومه هم صحبت کردم تا سوءتفاهمی بعد از این صحبت من به وجود نیاید، اما صحبت‌هایم را بد ترجمه کردند. من اصلاً درباره بازیکنانم به شکل غیرمناسب صحبت نمی‌کنم.

 آیا شکست برابر الهلال و حذف از آسیا نقشی در سرنوشت شما در الاهلی داشت؟

در شرایط سختی پا به این دو دیدار گذاشتیم. در دیدار نخست که با نتیجه چهار بر دو تن به شکست دادیم چندین بازیکن غایب داشتیم. الاهلی هم آنقدر خوب کار نکرد. سه گل الهلال روی اشتباه مسلم خط دفاعی و دروازه‌بان ما به ثمر رسید. دیدار نخست من با الاهلی برابر الهلال بود. اگر هر دو دیدار برابر الهلال را به چهار نیمه تقسیم کنیم، در دو نیمه ما خوب بودیم، یک نیمه مساوی بود و یک نیمه هم الهلال خوب بود و ما ضعیف.

در الاهلی کسی در کارتان دخالت کرد؟

اصلاً، به هیچ وجه. من خودم برای هر دیدار لیست می‌دادم. درباره وضعیت بازیکنان و میزبان و آمادگی آن‌ها به من مشورت داده می‌شد، اما کسی در ترکیب دخالت نمی‌کرد. من خودم حرف آخر را می‌زدم و تصمیم می‌گرفتم.

در تیم‌های دیگر عملکرد بسیار خوبی داشتید. چرا با الاهلی خوب کار نکردید؟

من مربی هستم که ۱۱ جام در سه کشور به دست آورده‌ام. به الاهلی آمدم تا با این تیم قهرمان شوم. برنامه‌ام این بود که دو سال در تیم بمانم، نه شش ماه و سه ماه. واقعاً عجیب است که به این سرعت و بعد از دو بازی در آسیا و سه بازی در لیگ اخراج شوم. احساس عجیبی دارم که نمی‌توانم آن را وصف کنم، اما این زندگی است و باید رو به جلو حرکت کرد.

آیا حقوق‌تان را داده‌اند؟ درباره رقم قراردادتان بگویید. یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بوده یا دو میلیون و ۲۰۰ هزار یورو؟

من اخراج شده‌ام، اما هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌ام. در قرارداد آمده یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به اضافه پاداش‌ها. البته من از قراردادم باید سهم دستیارانم را هم بدهم.

به صراحت بگویید مشکل الاهلی چیست؟

صبر، صبر و صبر فقط. وقتی به بازیکنان و مربی اطمینان دارید، باید صبر کنید.

چه کسی در نهایت قهرمان لیگ می‌شود؟

الاهلی قهرمان خواهد شد، اما متأسفانه بدون من.

آیا دوباره سرمربی الاهلی خواهید شد؟

کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد، اما واقعاً چنین چیزی سخت است.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت

یانگ می‌گوید سبک بازی تیم تحت نظر مورینیو با فلسفه‌ سنتی منچستریونایتد همخوانی نداشته است؛ احساسی که بسیاری از هواداران و کارشناسان در طول دوران حضور او در این تیم، با آن موافق بودند. 

اشلی یانگ، بازیکن سابق منچستریونایتد، به تازگی در مورد تجربیات خود زیر نظر مربی ژوزه مورینیو صحبت کرده است. او دوران مورینیو در این باشگاه را «ناامید کننده» توصیف کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، یانگ که مهمان برنامه‌ Monday Night Football شبکه اسکای اسپورت بود، در مورد دوران حضور مورینیو در اولدترافورد (از تابستان ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۱۸) صحبت کرد. او اعتراف کرد که با وجود خوشحالی اولیه از آمدن مورینیو، عملکرد تیم در زمین با انتظارات، به خصوص در زمینه‌ سبک بازی مد نظر این مربی پرتغالی، فاصله داشت.

یانگ در این باره گفت:

فکر می‌کنم همه از آمدن ژوزه خیلی هیجان‌زده بودند. با دیدن کارنامه‌ او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، به نظر می‌رسید این انتصابی است که می‌بایست سال‌ها زودتر انجام می‌شد. اما باید بگویم که نتایج نهایی کمی ناامیدکننده بود. از روزهای حضور در چلسی با سبک بازی مورینیو آشنا بودیم، بعد او به رئال مادرید رفت و سپس برگشته بود. ما می‌دیدیم که او چه نوع فوتبالی ارائه می‌کند. به نظر من، این سبکی نبود که با فلسفه‌ منچستریونایتد همخوانی داشته باشد.

وقتی از یانگ پرسیده شد که آیا بازیکنان در مورد تاکتیک‌های مورینیو با هم صحبت می‌کردند، او پاسخ داد:

بله، قطعا. بازیکنان همیشه با هم حرف می‌زنند. حتی با وجود این صحبت‌ها، ما به عنوان بازیکن می‌توانستیم مسئولیت بیشتری برعهده بگیریم. به عقیده من، حواشی زیادی اطراف باشگاه وجود داشت و گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای بود که بازیکنانی که زیر نظر رییس (سر الکس فرگوسن) به تیم آمده بودند، یا باید خود را وفق می‌دادند یا کنار می‌رفتند. دوره سختی بود و من فکر نمی‌کنم بازیکنان تمام تلاش خود را در آن دوران به کار می‌گرفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!