Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی گفت: بانک هایی که برای دریافت وام ازدواج ، بیشتر از یک ضامن را در خواست می کنند،از قانون سرپیچی کرده و تخلف می کنند.

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: طبق قانون برای دریافت وام ازدواج داشتن یک ضامن معتبر کافی است. وی تصریح کرد: از این رو بانک هایی که برای دریافت این تسهیلات ، بیشتر از یک ضامن را در خواست می کنند در حقیقت از قانون سرپیچی کرده و تخلف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی افزود: برخی بانک ها با چنین اقداماتی باعث طولانی شدن صف انتظار برای دریافت تسهیلات وام ازدواج از سوی جوانان می شوند که لازم است مورد پیگیری قرار بگیرند. مونسان بیان داشت: از مردم در خواست می شود بانک هایی را که برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بیشتر از یک ضامن معتبر را تقاضا می کنند به سازمان های نظارتی و بویژه به واحد های بازرسی و نظارت همان بانک اطلاع رسانی کنند تا این تخلف آنها مورد بررسی قرار بگیرد. وی افزود: همچنین برخی بانک ها در ارائه اطلاعات و آمار و اینکه چه میزان از منابع و تسهیلات آنها در داخل استان صرف می شود کم کاری می کنند که به زودی اسامی آنها رسانه ای خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مونسان بانک وام ازدواج تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان