Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع در دستور کار است.

 به گزارش ایسنا، ناصر عتباتی در بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل اظهار کرد: در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی و نیز حمایت قضایی از رونق تولید، اشتغال و توسعه استان بازدیدهای دوره‌ای در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این بازدید را آگاهی از مشکلات این واحد تولیدی برای افتتاح فاز جدید توسعه اعلام کرد و گفت: طبق اعلام مدیران کارخانه در صورت حل مشکلات ارزی جهت تهیه قالب‌های مخصوص، وسایل آزمایشگاهی و مواد اولیه باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین کمبودها انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: با تکمیل این فاز تعداد 450 نفر به صورت مستقیم مشغول  به کار شده و با راه‌اندازی آن سالانه 25هزار تن معادل تقریبی 300هزار حلقه لاستیک اتوبوسی و کامیونی تولید خواهد شد که نقطه عطفی در زمینه اشتغال و رونق تولید در استان خواهد بود.

در این بازدید که  2 ساعت به طول انجامی ، رئیس کل دادگستری استان و  اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان از کلیه قسمت های فاز جدید توسعه بازدید کردند و در برخی سالن‌ها از نزدیک مستمع برخی مشکلات مطروحه  کارگران بودند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قضایی حمایت از سرمایه گذاری استانها اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر