Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رضایی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن به استناد ماده ۳۶ قانون شوراها صرفا مسئولیت اظهار نظر فنی در خصوص اراضی را دارد و مسئولیت تملک اراضی برای هیچ ارگانی را عهده دار نیست.

وی با بیان اینکه چنانچه اداره کل نوسازی مدارس لرستان زمینی را تملک کرده باشند و از ما نظر فنی بخواهند ما اظهار نظر و همکاری می کنیم، تصریح کرد: در ۳۸ روستای استان که زمین تملک شده در کنار اراضی ملی تملک شده سایت آموزشی هم پیش بینی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان یادآور شد: در روستاهای چم مهر و بابازید و شهر معمولان که زمین با کاربری آموزشی از قبل داشته ایم به صورت خیری زمین اهداء کرده ایم.

رضایی خاطرنشان کرد: اما بنیاد مسکن ذاتا وظیفه ای در خصوص تملک زمین برای نوسازی مدارس و هیچ ارگان دیگری ندارد.

بر اساس این گزارش، با وقوع سیل و از بین رفتن اراضی روستاهای سیل زده لرستان، زمین لازم برای ساخت مدارس تخریبی باید تامین و تملک شود.

کد خبر 4727226

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد نوسازی مدارس مناطق سیل زده کشور هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان گرگان سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز امجدی با بیان این خبر افزود: کشت عدس در منطقه مرگور و در روستای سه گرگان به صورت الگویی و کشت انتظاری و در راستای اهداف طرح جهش تولید در دیم زارها با دستگاه کشت مستقیم و بدون عملیات خاکورزی و با رقم جدید ورزقان برای نخستین بار به جایگزینی از ارقام محلی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور مقایسه کشت انتظاری با کشت بهاره رقم ورزقان به صورت بهاره و کشت مستقیم در روستای موانا منطقه سیلوانا کشت شده است.

وی هدف از این طرح را علاوه بر مقایسه کشت انتظاری و بهاره، ترویج کشت پائیزه، تغییر تاریخ کاشت و استفاده بهینه از نزولات آسمانی و استفاده از مزایای کشت مستقیم و کاهش تردد ماشین آلات در مزرعه عنوان کرد. 

امجدی افزود: با توجه به اینکه حبوبات از خانواده لگومینوز بوده و تناوب بسیار خوبی برای غلات پائیزه به شمار می رود، به لحاظ اصلاح و تثبیت خاک و کاهش جمعیت علف های هرز و آفات در مزرعه، توسعه کشت آن ها جزو برنامه های الویت دار زراعت شهرستان و در راستای سیاست های تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی می باشد.

گفتنی است نتایج اجرای طرح در اختیار بهره برداران منطقه قرار خواهد گرفت‌.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود