Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: طی فراخوان ارسالی به مدارس، ۸۰۰ میز و نیمکت و صندلی مستعمل از آموزشگاه‌های شهر و روستای به این کارگاه ارسال و در چرخه تعمیر قرار گرفت.

او افزود: مراحل جوشکاری، رنگ آمیزی، نصب روکش mdf بر روی نیمکت و صندلی صورت گرفت و در مرحله اول بیش از ۲۵۰ میز و نیمکت و صندلی تعمیر و به سازی و به مدارس تحویل داده شدند و در مرحله دوم و طی چند روز آتی نیز مابقی به مدارس ارسال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژاد حسینی بیان داشت: از کلیه عوامل مدیریتی، اجرایی، هنرآموزان و هنرجویان سخت کوش هنرستان کار و دانش امام هادی (ع) که نقش ارزنده‌ای در اجرای شایسته این حرکت تولیدی داشته اند، تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/م

بازسازی میز و نیمکت های مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه