Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:14:11 GMT

مداح معترض به مجلس شفاف سازی را از خود آغاز کند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۰۵۲

مداح معترض به مجلس شفاف سازی را از خود آغاز کند

 محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری اظهار داشت: بنده به عنوان یکی از موافقان شفافیت در مجلس که خودم میزان حقوق، اموال و هزینه‌های انتخاباتیم را اعلام کردم، تاکیدم بر آن است که اگر انتقاد و حرف حقی هم زده می‌شود باید حرمت مجلس را حفظ کرد. این آقای مداح که صحبت‌هایی را علیه مجلس مطرح کرده قبل از هر چیز بگوید که برای روضه خواندن چقدر پول می‌گیرد؟ در حوزه انتخابیه بنده برخی مداحان در ایام عزاداری چند میلیون پول می‌گیرند تا روضه بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان قبل از آن که دنبال شفافیت باشند از خودشان شروع کنند و وضعیتشان را مشخص کنند.

وی همچنین در اخطار دیگری گفت: یکی از نمایندگان در صحبت‌هایش اشاره‌ای داشت که برخی از نمایندگان فرهنگی و معلم که از وزارت آموزش و پرورش به مجلس آمده و به وزارت نفت رفته بهتر است به جای آن که این موضوع را به همه مجلس منتسب کنید به صورت مصداقی نام ببریم نه این که با کلی گویی شان مجلس را زیر سوال ببریم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟