Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:08:13 GMT

نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در صومعه‌سرا برپا شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۳۷۶

نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در صومعه‌سرا برپا شد

آب‌بند گفت: نمایشگاه ویژه دفاع مقدس با هدف حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس در شهرستان صومعه‌سرا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در این شهرستان برپا و با حضور فرمانده سپاه صومعه‌سرا و مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«معصومه آب‌بند» در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب و از برکت خون شهیدان است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شهدا در دفاع از اسلام و نظام، به ‌موقع دشمن را شناختند و عمل کردند، افزود: باید همه رهرو خون شهدا باشیم و امروز هم محکم‌تر از قبل در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن در جبهه جنگ نرم بایستیم.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه ویژه دفاع مقدس به همت پایگاه بسیج فاطمیه(س) حوزه شهری صومعه‌سرا برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس است.

 

آب‌بند با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات محلی، لوازم التحریر ایرانی، هنرهای دستی چون قالیبافی چرم‌دوزی  و ... در معرض فروش و نیز عکس و یادمان شهدای دفاع مقدس و عکس شهدای مدافع حرم در معرض دید عموم قرار گرفته است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان همدان دفاع مقدس اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان