Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پیروزی هشت سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا و سیره و روش امام حسین (ع) تحقق یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری صبح امروز در همایش مسئولین ،مدیران و مبلغین موکب‌های شهرهای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم ، و با تقدیر از مدیران و مسیولین و خادمان موکب ها در خدمتگذاری خالصانه و جهادگونه به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: امروز توجه جدی به تفرقه افکنی ها و هوشیاری درمقابل دسیسه های دشمنان امری اجتناب ناپذیراست و باید همه در این حوزه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با تشکر از برادران و خواهران مسلمان عراقی در مهمان نوازی زائرین اربعین حسینی و با اشاره به اجتماع میلیونی زائران ابا عبدالله الحسین از سراسر جهان، افزود: نتیجه حرکت میلیونی و عظیم اربعین حسینی و  نفوذ فرهنگ مقاومت در دلهای مسلمانان و آزادیخواهوان جهان و صدور انقلاب اسلامی ایران به اقصی نقاط جهان ، مرهون شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به پیوند ناگسستنی رزمندگان مقاومت در کشورهای منطقه به ویژه انصارالله لبنان، حزب الله لبنان، حشدالشعبی، نجباء و فاطمیون و زینبیون و رزمندگان مقاومت ایران اسلامی و سوریه، تاکید کرد: امروز فرهنگ عاشورایی مقاومت در جهان طنین انداز شد و هیمنه استکبار درهم شکست که نمونه آن را در حمله پیروزمندانه انصارالله یمن به مناطق استراتژیک و اقتصادی رژیم مرتجع سعودی به وضوح شاهد بودیم و امروز این فرهنگ خار در چشم و استخوان در گلوی استکبار است.

شکریان امیری در ادامه سخنان خود به اهمیت موضوع اجتماع عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و ولی امر مسلمین جهان ، همواره بر لزوم هوشیاری و استکبار ستیزی تاکید داشته و حرکت میلیونی اربعین را مهمترین و بزرگترین راهپیمایی در عصر جدید عنوان کرد که نشانه شکل گیری یک تمدن جدید اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورای حسینی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی با تقدیر از خدمات و زحمات مسئولین و مدیران و مبلغین موکب های شهرهای استان در برپایی این اجتماع عظیم در روز اربعین ، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی شاخص و شایسته در منطقه و جهان چشم نوازی می کند واین به برکت الگو گرفتن این انقلاب از حرکت حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش است و ادامه مسیر انقلاب اسلامی هم با تاسی از فرهنگ مقاومت و پایداری است و قطعا در این نبرد حق و باطل با وعده های حضرت حق نصرت و پیروزی از آن جمهوری اسلامی و فرهنگ مقاومت است.

در این هم اندیشی که با دعوت از مسئولین و مبلغان موکب های اربعین حسینی شهرهای آمل، بابل، قائمشهر، سوادکوه، ساری، نکا، چالوس، نور، تنکابن و بابلسر و فریدونکنار برگزار شد؛ برخی از حاضرین به بیان مسائل پیرامون اربعین و وجود برخی مشکلات و معضلات و رفع آن پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور عنوان داشت: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان در برنامه ریزی شده است.

کیانی اعلام کرد: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشورهای عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس بیان داشت: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه است.

کد خبر 6087648

دیگر خبرها

  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی