Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:33:28 GMT

هشدار فرمانده ارتش هند به پاکستان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۶۲۰

هشدار فرمانده ارتش هند به پاکستان

روزنامه "بیزینس تودی" روز سه شنبه ، هند در ماه فوریه (بهمن) سال جاری میلادی پایگاه های گروه موسوم به "جیش محمد" را در بالاکوت مورد حمله هوایی قرار داد.

این حمله در پاسخ به انفجار تروریستی ماه فوریه (بهمن) توسط گروه جیش محمد در کشمیر و کشته شدن حدود ۴۰ نظامی هندی در کشمیر انجام شد.

فرمانده ارتش هند گفت: بالاکوت تخریب شده بود اما این منطقه بار دیگر فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکستان با نقض آتش بس به نفوذ شبه نظامیان به خاک هند کمک می کند.

وی افزود: نیروهای هندی می دانند چگونه با نقض آتش بس از سوی پاکستان برخورد کنند. نیروهای هندی همیشه در حالت آماده باش قرار دارند و سعی می کنند از ورود شبه نظامیان به خاک هند جلوگیری کنند.

راوات همچنین هشدار داد در صورت وقوع یک حمله دیگر علیه نیروهای هندی، پاسخ هند به پاکستان بسیار شدید تر از موارد گذشته خواهد بود.

هند ،پاکستان را متهم به حمایت از گروه های تروریستی می کند. اما پاکستان این اتهامات را رد کرده و در مقابل هند را متهم به ایجاد ناآرامی و نارضایتی در بلوچستان پاکستان می کند. این اتهامات نیز از سوی هند رد شده اند.

بیپین راوات فرمانده ارتش هند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در دهلی نو اعلام کرد که ارتش هند برای آزاد سازی کشمیر تحت کنترل پاکستان تمرین کرده است و برای انجام این عملیات آمادگی دارد.

در حال حاضر بخشی از کشمیر در خاک هند و قسمتی دیگر در پاکستان قرار دارد. هر دو کشور ادعای مالکیت بر تمام کشمیر را دارند و همین موضوع یکی از علل اصلی مناقشه دیرینه میان دهلی نو و اسلام آباد از زمان استقلال پاکستان(از هند) در سال ۱۹۴۷ میلادی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشمیر پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم

 زهرا زاهدی مربی آشپزیمرمرحله به مرحله طرز تهیه  غذای هندی چوله پالک را آموزش داده است.

نخود پخته ۲ لیوان، پوره اسفناج پخته  ا لیوان، پوره گوجه فرنگی  ۱/۲ لیوان، روغن   ۵ ق غ، آب   ۱ لیوان، پیاز   ۱ عدد، سیر  ۳ حبه، زنجبیل  ۱ ق چ، پودر زیره  ۱ ق چ، فلفل قرمز   ۱ ق چ، زرد چوبه   ۱ ق چ، آبلیموی تازه و نمک  به میزان لازم وبرای تهیه این غذا استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس