Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@05:22:57 GMT

افزایش ترافیک در کلانشهرها

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۶۴۴

افزایش ترافیک در کلانشهرها

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در کلانشهرها نسبت به دو روز گذشته سنگین‌تراست؛ این وضعیت در ورودی شهرک‌های اقماری به داخل کلانشهرها حجم قابل توجهی از بار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در محورهای قم ـ تهران، ساوه ـ تهران و کرج ـ تهران را در هر دو مسیر آزادراهی و قدیم، سنگین و نیمه‌سنگین ارزیابی و تصریح کرد:‌ در مناطق مرکزی و معابر منتهی به مراکز آموزشی و بزرگراه‌ها در درون شهرها نیز وضعیت ترافیک نیمه‌سنگین و در برخی مقاطع سنگین را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی در استان اردبیل و ارتفاعات مازندران پرداخت و در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص علت تامه تصادفات در شهریور اعلام کرد: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله عوامل اصلی بروز تصادفات در شهریور بوده‌اند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک افزایش ترافیک در کلانشهرها سرهنگ نادر رحمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: با توجه به تعطیلی این ایام ، شاهد حجم تردد بالا  در راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی استان هستیم.

 سرهنگ ذاکری منش  افزود : باتوجه به  بارندگی، سطح جاده‌ها لغزنده است  لذا از رانندگان درخواست میشود با احتیاط بیشتر حرکت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

 خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت فاصله  طولی ، صحبت نکردن با تلفن همراه و بستن کمربندی ایمنی از نکاتی است که رعایت آن هنگامی رانندگی  الزامی است.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین