Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:45:39 GMT

نمایشگاه هنرهای تجسمی مازندران و گیلان برپا شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۷۵۰

نمایشگاه هنرهای تجسمی مازندران و گیلان برپا شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با اشاره به قابلیت هنرمندان شهرستان‌های غرب استان، گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی مازندران و گیلان برپا شود. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، عبدالرضا رشیدی امروز در جلسه با اعضای انجمن هنرهای تجسمی غرب استان اظهار داشت: مجموعه ای از هنرهای رامسر در گیلان و مازندران به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکیل شورای مشورتی هنرهای تجسمی سبب انسجام و پیشرفت خواهد شد، افزود: شورای مشورتی با 45 نفر شروع بکار می‌کند و افرادی که بصورت تخصصی کار کنند از سوی شورای مشورتی مورد تایید قرار می‌گیرند.

رشیدی بیان کرد: شهرستان رامسر پیشگام در هنرهای تجسمی بوده و تشکیل شورای مشورتی با عضوگیری کامل شود. یک نفر به‌عنوان مسئول پیگیری‌های لازم را انجام دهد و بزودی انتخابات انجمن هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در ایلام پایان یافتافتتاح نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در باغ موزه قصرجشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام آغاز شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: نمایشگاه‌های تخصصی با مشورت انجمن هنرهای تجسمی راه اندازی و مجموعه ای از هنرهای رامسر در گیلان و مازندران به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: هنرجویان آموزشگاه شریفی از موزه گالری دیدی در ایزدشهر بازدید کردند و بازدید برای مجموعه برای اساتید از نمایشگاه هنرهای معاصر فرهنگ و ارشاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان