Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  شاتا، اکبر صادقی مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت  با اشاره به برنامه جامع وزارت صمت در شفاف سازی خدمات و فرآیند‌های اجرایی، گفت: گام نخست مبارزه با انواع فساد بر مبنای شناسایی تمامی گلوگا‌های فساد زا در سطح این وزارتخانه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری تاکیدات شخص وزیر صمت در خصوص مبارزه با فساد، گفت: طی جلسات کارشناسی متعدد در وزارت صمت، تمامی مواردی که می‌توانست زمینه و مقدمات فساد و یا تخلف را فرآهم آورد، با دقت احصاء شده و روی یکایک عناوین متمرکز شده ایم.

صادقی افزود: اصل پیشگیری از بروز تخلف و فساد با اولویت تعیین مدیران سالم و کارآمد در این وزارتخانه دنبال شده و در چارچوب ارزیابی عملکرد، روند کاری و تصمیمات این عزیزان نیز با دقت مورد رصد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: پیچ و خم مشکلات زیر ساختی اختلالی در توسعه صنایع معدنی

او گفت: این تعبیر به مفهوم بازداشتن مدیران از اتخاذ برخی تصمیمات ریسک پذیر در شرایط جنگ اقتصادی نیست، بلکه اولویت با مدیرانی است که می‌توانند در چارچوب وظایف محوله همه جوانب و ظرفیت‌های قانونی را برای حصول نتیجه لازم بکار ببندند.

مدیر کل دفتر بازرسی وزارت صمت ادامه داد: هر تصمیم و اقدامی که زمینه ساز فساد در هر شکل و صورتی در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد حتما با برخورد قاطعانه مواجه خواهد شد و در این خصوص کاملا مصمم هستیم.

صادقی تصریح کرد: در شرایط خاص کنونی، مرز باریکی میان برخی تصمیمات کارگشا و یا فساد زا وجود دارد که قطعا انتظار ما از مدیران و مبنای ما در حمایت از ایشان دقت در نتایج اقداماتشان می‌باشد.

او ادامه داد: امروز عملکرد قاطبه مدیران شرکت‌ها و دستگاه‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سلامت کامل بوده و در راستای اهداف سال رونق تولید شاهد تصمیمات انقلابی و حتی ریسک پذیری هستیم که در پناه قانون یاری گر عینی صنعتگران، معدنکاران و بازرگان عزیز کشورمان است.

مشاور وزیر صمت بیان کرد: حمایت مردم و همراهی تمامی دستگاه‌های ناظر می‌تواند به بهبود شرایط در کشور کمک شایان توجهی نماید و قطعا از این مهم در ساختار وزارت صمت استقبال و حمایت می‌کنیم.

صادقی در این نشست از اقدامات قوه قضاییه و همچنین از برنامه‌های حمایتی وزارت دادگستری در مسیر مبارزه با فساد تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد تا در چارچوب برنامه‌های همکاری مشترک بیش از پیش زمینه‌های فساد در سطح کشور از بین رود.

گفتنی است در این جلسه علیرضا آوایی، وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت تحقق اهداف رونق تولید اظهار داشت: وزارت دادگستری آمادگی لازم را برای حمایت قاطع از همه برنامه‌های توسعه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای وصول حداکثری اهداف عنوان سال را دارد.

وی افزود: صیانت از تولید محدود به زمان نیست و در این زمینه برای تسهیل در امور مربوط به آن همواره پای کار هستیم و حمایت از مدیران سالم در جهت اتخاذ تصمیات اثر گذار را در این برهه خاص اقتصادی به عنوان یک وظیفه برای خود به شمار می‌آوریم.

انتهای پیام/

اجرای برنامه جامع شفاف سازی فرآیند ها و مبارزه قاطع با فساد در وزارت صنعت، معدن و تجارت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود