Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سلیمان پورگفت: در پنج ماهه سال جاری، ۴۸۷ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند که به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده اند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، (۴۸۱ نفر)، ۱.۲۵ درصد افزایش داشته است. تاریخ انتشار: 11:24 - 02 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۳۶۳ مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان درتشریح آمار پنج ماهه نخست این اداره کل به آمار حوادث ترافیکی اشاره کرد و گفت: دراین مدت، ۴۸۷ نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، (۴۸۱ نفر)، ۱.۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در این استان، ۱۱۵ نفر زن و ۳۷۲ نفر مرد بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان، بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۲۷۲ نفر را در جاده‌های برون شهری، ۱۵۸ نفردر مسیر‌های درون شهری و ۵۷ نفر سایر اعلام کرد.

سلیمان پور اضافه کرد: همچنین در مرداد ماه سال جاری ۱۱۵ نفر (۲۳ زن و ۹۲ مرد) در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۱۰۳ نفر (۱۵ زن و ۸۸ مرد) ۱۱.۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در پنج ماهه اول سال جاری ۱۲ هزار و ۱۳۶ مصدوم حوادث رانندگی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده اند که از این تعداد ۳۵۴۷ نفر زن و ۸۵۸۹ نفر مرد هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث رانندگی در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی