Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، اعضای حزب کارگر انگلیس به نفع استراتژی جرمی کوربین، رهبر این حزب در موضوع برگزیت رای داده و از پیشنهاد وی برای برگزاری انتخابات قبل از تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا حمایت کردند.

این حزب که پیش‌تر شاهد درگیری و تنش میان اعضای خود بود، در گردهم‌آیی سالانۀ حزب که در شهر برایتون برگزار شد مواضع کوربین را برای خنثی ماندن در قبال مذاکرات کنونی و تلاش برای دست‌یابی به یک توافق جدید تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعضاء از وی خواستند تا با برگزاری یک کنفرانس مواضع حزب کارگر را در مورد برگزیت روشن کند.

این حزب معتقد است که برگزیت اثرات مخربی بر وضعیت کار و زندگی کارگران خواهد گذاشت.

کوربین پیش‌تر در این باره گفته بود: «من حزب را رهبری می‌کنم، افتخار می‌کنم که حزب را رهبری می‌کنم، به دموکراسی حزب افتخار می‌کنم و قطعا هر تصمیمی را که اعضاء بگیرند، اجرا خواهم کرد.»

کوربین نسبت به آنچه برخی آن را موضع مبهم در رابطه با برگزیت توصیف می‌کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از اعضای حزب کارگر گفته‌اند عدم شفافیت او احتمال پیروزی حزب را در انتخابات آینده پایین آورده است.

در حالی که بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا خواستار خروج قاطع از اتحادیه اروپا در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) است، مخالفان به دنبال راهی برای تعویق یا تعلیق برگیت هستند.

بوریس جانسون خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در روز ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) شده بود اما درخواست وی از سوی پارلمان و مجلس عوام بریتانیا رد شد. وی اعلام کرده است که اگر تا موعد فعلی برگزیت همچنان نخست‌وزیر باشد این کشور از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.

کد خبر 4727357

منبع: مهر

کلیدواژه: جرمی کوربین حزب کارگر انگلیس برگزیت انگلیس ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی شرکت نفت آرامکو عربستان ایران سوریه عراق فلسطین نتانیاهو افغانستان روسیه جنگ 2015 یمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است

یکی از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است.

به گزارش ایسنا، پس از ماه‌ها رایزنی، اتحادیه اروپا اوایل سال جاری میلادی برای تصویب کمک‌های «غیر کشنده» از «موسسه صلح اروپایی» خود که یک صندوق ویژه‌ برای تقویت ظرفیت دفاعی شرکای اتحادیه اروپاست، اقدام کرد.

به نقل از پایگاه خبری azatutyun، پیش‌نویس این طرح مربوط به اواسط آوریل سال جاری میلادی درخواست مبلغ ۱۱ میلیون دلار را برای ارائه به ارتش ارمنستان در دو سال و نیم آتی دارد. این مبلغ قرار بود با هدف برپایی یک بیمارستان صحرایی و دیگر تاسیسات لجستیکی برای یکی از واحدهای نظامی در نظر گرفته شود. اختصاص این مبلغ نیازمند تایید و حمایت تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

یکی از منابع اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت، مجارستان هفته‌هاست که این تصمیم را وتو کرده و خواستار تخصیص کمک‌های مشابه به جمهوری آذربایجان شده است. سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به امید غلبه بر این بن بست، در حال بررسی خواسته‌های بوداپست هستند.

اوایل آوریل سال جاری میلادی، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان به قدرت‌های غربی بابت مسلح کردن ایروان هشدار داده بود.

علی‌اف مدت‌هاست که با ویکتور اوربان،‌ نخست وزیر مجارستان روابط گرمی دارد.

مجارستان برخلاف دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از باکو در قضیه درگیری قره باغ دفاع کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین