Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- واژگونی سواری تیبا در محور "ایرانشهر –سرباز" منجر به مرگ کودک 7 ساله و مجروحیت راننده و کودکی 10 ساله شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "یداله ستوده"، رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه، گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور "ایرانشهر -سرباز"، جاده فرعی روستای "سركهوران"  بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودروی تیبا با 3 سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه ای 7 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده خودرو و سرنشین دیگر آن که پسر بچه ای 10 ساله بود، مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ ستوده عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرعت غیرمجاز تیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند.


سرهنگ صادقی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری دریکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند افزود: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

وی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)