Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه چهار در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان نیازمند همکاری و تعامل تمامی نهادها است گفت: مدیریت شهری تهران در کنار مدارس برای بهبود تحصیل دانش آموزان است.

به گزارش امتداد ، “محمدمحمددوست” در مراسم آغاز سال تحصلی جدید که با حضور رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، رییس آموزش و پرورش، رییس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان انتظامی، برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت: آرامش، آسایش و عزت و افتخاری که هم اکنون در کشور و در سطح بین المللی شاهد آن هستیم حاصل تلاش و ایثارگری، جانفشانی و فداکاری عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس با اخلاص و بدون هیچ ادعا و توقعی از خود گذشتند وما امروز با آرامش زندگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بخواهیم نگاهی به هجمه های سیاسی و اقتصادی جهان علیه کشور عزیزمان بیندازیم، خواهیم دید با بضاعت کمی که از نظر نظامی داشتیم توانستیم در میان کشورهای جهان سربلند بیرون آمده و کشور و خاکمان را حفظ کنیم که اهمیت آن به وجود فرهنگ غنی مردم و ریشه در حاکم بودن ارزشها و اخلاص و از خودگذشتگی هاست.

شهردار منطقه چهار اضافه کرد: اینها بود که توانستیم از آن مراحل سخت عبور کرده و بر همه دنیا چیره شده تا امروزه بتوانیم با استقلال و سربلندی کشور مان را اداره کنیم.

محمددوست تصریح کرد: نکته دوم تلاش مدیریت شهری، آموزش پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، شهرداری و … است که همه دست به دست هم دادند تا سال تحصیلی شروع خوبی باشد.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس، حاکی از اهمیت تحصیل و مدرسه و آموزش و پرورش در جامعه است .

شهردار منطقه چهار گفت: امروزه در تمامی کشورهای پیشرفته جهان بهترین فضاها برای مدارس اختصاص داده می شود و بالاترین شأن اجتماعی مختص معلم هاست و بیشترین مزایای مادی به آنها تعلق می گیرد .

وی گفت: همه می دانیم که اگر مدرسه درست و نیکو اداره شود اوضاع کشور درست و صحیح اداره خواهد شد و برعکس آن هم اتفاق می افتد.

وی با تشریح اقدامات شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس گفت: به هرحال ما در جستجوی آنیم که در شهر و متعاقبا در مدارس محیطی آرام ، پرنشاط ، مطلوب و مطبوع فراهم شود و مدیریت شهری کنار مسوولین آموزش و پرورش برای تحصیل موفقیت آمیز برای دانش آموزان انجام می دهد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت و ضرورت تلاش برای توسعه اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در کمیته استانی بهداشت، تغذیه و ایمنی که با همراهی مسئولان بهداشت سازمان آموزش و پرورش فارس برگزار شد، تلاش برای تامین سلامت دانش‌آموزان را یک ضرورت خواند که در این زمینه والدین و معلمان، نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیز مواردی مطرح کرد و راهکارهایی در خصوص همکاری مشترک دو مجموعه در این زمینه ارائه داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، ضمن بیان توضیحاتی درباره وظایف مشترک مجموعه سلامت با سازمان آموزش و پرورش، از مسئولان مدارس خواست تا در این راستا با مجموعه سلامت همکاری بیشتری داشته و بر مصرف مکمل‌های توزیع شده در مدارس نظارت کنند.

عباس رضائیان‌زاده ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های سلامت‌محور مسئولان آموزش و پرورش استان در مدارس، مطالبی درباره پیگیری برای مشارکت خیرین تامین سلامت فارس در تامین مکمل در مدارس؛ مدیریت سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد؛ اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف بهداشت دهان و دندان؛ پایش و غربالگری سلامت دانش‌آموزان و تلاش برای اجرای قوانین جوانی جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد.

محمدرضا کریمی، معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مجموعه سلامت استان و سازمان آموزش و پرورش در راستای سلامت دانش‌آموزان درباره موضوعاتی نظیر چاقی و لاغری دانش‌آموزان؛ عوارض کم تحرکی و تغذیه نامناسب دانش‌آموزان؛ اجرای برنامه بهبود تغذیه و توزیع مکمل یاری آهن و ویتامین D در مدارس؛ ثبت مشخصات دانش‌آموزان در سامانه «سیب» در زمینه دریافت مکمل یاری و چالش‌های تأمین اعتبارات مالی برای تأمین مکمل دانش‌آموزان در مدارس، مطالبی عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری