Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:27:16 GMT

استخدام درجه داری نیروی انتظامی استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۱۹۶۶

استخدام درجه داری نیروی انتظامی استان کرمان

رییس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در حال حاضر نیروی درجه دار مرد با مدرک دیپلم جذب می کنیم که پس از برگزاری آزمون ورودی در بین واجدان شرایط، مراحل گزینش و استخدام براساس اولویت امتیازات و استخدام انجام می شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "نوربخش رشیدی" امروز دوم مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند"بگردید بهترین ها را انتخاب کنید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه ها در این امر دخیل هستند و می توانند افراد شایسته را به ما معرفی کنند.
وی افزود: گزینش گذرگاه و مسیر ورود انسان های انقلابی، مومن، شایسته، توانمند و برخوردار از روحیه جهادی به نیروی انتظامی است.
رشیدی با بیان اینکه جذب و استخدام به روش عضوگیری و عضویابی انجام می شود، تصریح کرد: در عضوگیری شرایط و ضوابط کلی جذب تعیین و اعلام می شود و داوطلبان مراجعه و درخواست استخدام می کنند.
وی بیان کرد: در روش عضویابی، پس از تعیین شرایط، رده های گزینش نسبت به شناسایی افراد اقدام و آنها را تشویق و ترغیب به ورود به نیروی انتظامی می کنند و بیشتر در این زمینه کار میکنیم.
رییس هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اکنون تلاش ما بر این است نیروهای موردنظر را شناسایی و نسبت به جذب آنها اقدام کنیم و رسانه ها می توانند به شناسایی نیروهای مومن و متعهد کمک کنند و ما نسبت به استخدام اقدام می کنیم که نتیجه کار به جامعه و همه ماها برمی گردد.
وی افزود: در حال حاضر نیروی درجه دار مرد با مدرک دیپلم جذب می کنیم که پس از برگزاری آزمون ورودی در بین واجدان شرایط، مراحل گزینش و استخدام براساس اولویت امتیازات و استخدام انجام می شود.
رشیدی با اشاره به بیان شرایط عمومی برای داوطلبان ورود به نیروی انتظامی عنوان کرد: شرایط اختصاصی داوطلبان نیز شامل متولدین سال 1373 به بالا، دارای کارت پایان خدمت برای متولدان 73 تا 75، قد حداقل 170 سانتی‌متر و وزن متناسب، معدل حداقل 14 و 5 سال سابقه زندگی در استان کرمان است.
وی با اشاره به اینکه همه رشته های تحصیلی از جمله نظری، فنی و کاردانش می توانند برای ورود به نیروی انتظامی ثبت نام کنند، افزود: بسیجیان فعال، اعضای پلیس افتخاری، خانواده شهداء، جانبازان، آزاگان، فرزندان کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، حافظان قرآن و دارندگان احکام قهرمانی، نخبگان و استعدادهای برتر در اولویت جذب خواهند بود.
رییس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: منابع آزمونی شامل معارف اسلامی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، عربی، تست هوش، اطلاعات عمومی، اطلاعات انتظامی و کامپیوتر است.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان از دو طریق سایت پلیس و مراجعه حضوری به هسته گزینش واقع در خیابان معلم کرمان صورت می گیرد، گفت: برنامه زمان بندی پذیرش و ثبت نام داریم و از ابتدای سال در خرداد و مردادماه دو آزمون برگزار کرده ایم و آزمون بعدی ما 12 مهرماه جاری خواهد بود.
رشیدی با بیان اینکه در تعداد استخدام محدودیت نداریم، گفت: برای برگزاری آزمون، عضویابی از قبل در سطح استان انجام و افراد توسط همکاران، مسوولان و شهروندان معرفی شده اند.
انتهای پیام    

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی استخدام اخبار اجتماعی کرمان منطقه کویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری