Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:41:29 GMT

مدیر کل یکی از ادارات گلستان به دادسرا احضار شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۱۲۷

مدیر کل یکی از ادارات گلستان به دادسرا احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر هادی هاشمیان اظهارکرد: یکی از مدیران کل گلستان به اتهام اعلام نکردن فساد اداری معاونان زیرمجموعه خود به دادسرای مرکز استان احضار شد.

هاشمیان گفت: علاوه بر مدیر کل، مسئول حراست این اداره هم برای تفهیم همین اتهام به شعبه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت در دادسرای مرکز استان احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده در مسیر تحقیقات قرار دارد و منتظر گزارش نهایی از سوی دیوان محاسبات استان درباره ی میزان ریالی تخلفات و جرایم ارتکابی صورت گرفته هستیم.

به گفته هاشمیان، این دو نفر با قرار تامین فعلا آزاد هستند.

وی بیان کرد: تعدادی از مدیران زیرمجموعه اداره مذکور، طی چند سال با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به سندسازی و انعقاد قراردادهای صوری می کردند و از این راه مبالغ هنگفتی از بیت المال را به صورت گروهی تصاحب کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان پیش تر در سخنان خود از برخورد قضایی با مدیرانی که به وظایف قانونی خود مبنی بر نظارت بر زیرمجموعه ، سهل انگاری می کنند، خبر داده بود.

کد خبر 4727454

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادگستری گلستان هادی هاشمیان هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان گرگان سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و هشدارهای هواشناسی صادر شده، گفت: از صبح امروز تردد شناورهای تفریحی ، خودروبر و گردشگری را در آبهای کیش ممنوع کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر، مرتضی سالاری امروز، اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت جوی و دریایی پایش می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 19 این ممنوعیت تردد شناورها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت جوی و کاهش ارتفاع موج و سرعت وزش باد، فعالیت شناورهای صیادی، گردشگری، خودروبر و دیگر شناورهای سبک در آب‌های کیش مجدد برقرار می‌شود و این موضوع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با هشدار نسبت به خطرات تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی، گفت: از همه فعالان دریایی خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود تمام هشدارها را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی در زمان اعلام هشدارها فعالیت دریایی نداشته باشند.

سالاری تاکید کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و 2 به سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی یا درخواست کمک، با سامانه 24 ساعته 1550 تماس یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 وی. اچ. اف ارتباط رادیویی تماس بگیرند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر