Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، آزاده و جانباز اردبیل که در محل نمایشگاه «عملیات والفجر ۸» برگزار شد، عنوان کرد: تلاش دولتمردان آمریکایی برای توسعه تفکر ضد مقاومت و ایجاد عملیات روانی شدید علیه نظام به نتیجه خاصی ختم نشد تا آنان برای مذاکره با رئیس جمهور کشورمان کاسه گدایی در دست گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اندیشه مقاومت همچنان با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب با صلابت و استوار پابرجا بوده و اگر امروز می بینیم که دشمنان انقلاب در مقابل نظام به استیصال افتادند، نتیجه استمرار ۴۰ سال اندیشه مقاومت در کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل ادامه داد: دوست و دشمن همگی به سیاست مدبرانه رهبر معظم انقلاب در اداره امور اذعان دارند تا تمسک به ولایت همچنان نوید دهنده پیروزی آرمان‌های انقلاب باشد.

فیاضی در ادامه به نقش اساسی علما و روحانیون از ابتدای انقلاب تا پیروزی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: علما بدون شک سنگربانان حقیقی دین هستند.

به گفته وی پیروزی در دوران دفاع مقدس آن هم با دستانی خالی در سایه تداوم راه شهدا و الگوگیری از نهضت کربلا محقق شده تا محکم و استوار با در دست گیری پرچم مقاومت در مقابل قدرت‌های بزرگ جهانی بایستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در پایان با بیان اینکه آشناسازی جوانان با دفاع مقدس و تبیین رشادت و ایثارگری رزمندگان جنگ تحمیلی ضروری است، افزود: دفاع مقدس و شهدا را باید به نسل جدید انقلاب معرفی کنیم تا این ارزش‌های اصیل و ناب نشأت گرفته از نهضت عاشورا برای همیشه زنده بماند.

کد خبر 4727447

منبع: مهر

کلیدواژه: مقاومت اسلامی ادبیات آمریکا مذاکره هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان گرگان سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • پیروزی بدون جنگ
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند