Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک فرارسیدن این هفته به همه رزمندگان اسلام ایثارگران، جانبازان و.... و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این دوران گفت: هشت سال دفاع مقدس یک رویداد بزرگ جهانی برای تشیع است که اگر نگوئیم بی مانند ولی کم مانند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: حدود دو هزار و ۸۷۷ روز دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح دامنه گسترده ای را به این دوران بخشید که می تواند آموزه ها و تجربه های آن در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره و ارائه آماری از مجموع شهدا،جانبازان، مفقود الاثر، اسرا و... آنها را از نمونه مظلومیت های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
ادامه دارد...

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در آستانه دهه کرامت ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان روستا‌های دهستان بهادران به مشهد مقدس اعزام شدند تا بمدت ۴ روز در چایخانه حرم رضوی برای زائران خدمت کنند.


کار تهیه نوشیدنی و خوراکی‌های لازم ، طبخ و توزیع بر عهده خادمیاران و بانیان خیر است، در این مرحله جوانان با حضور در چایخانه جوار باغ رضوان حرم رضوی در شیفت‌های کاری به زائران امام رضا خدمات ارائه می‌کنند.

 
گفتنی است ۴ چایخانه در چهارگوشه حرم رضوی است تا زائران خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • نگاه مولفین و نویسندگان دفاع مقدس عمق بیشتری پیدا کرده است
  • عملیات بازی‌دراز یکی از مهم‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس است
  • برگزاری آیین گرامیداشت هفته شوراها در شهرستان خواف
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد