Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور‌های هنگ کنگ و آرژانتین به ترتیب فیلم‌های سینمایی «طوفان سفید ۲» و «قهرمان‌های بازنده» را برای رقابت حضور در بخش بین المللی اسکار انتخاب کردند.

اخبار فرهنگ و هنر - اندی لاو در فیلم سینمایی «طوفان سفید ۲» که توسط فدراسیون فیلمسازان هنگ کنگ انتخاب شده است نقش یک میلیاردر و رئیس باند‌های مواد مخدری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که به کارگردانی هرمان یائو ساخته شده دنباله فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود. این دو فیلم از نظر داستانی هیچ ارتباطی به یکدیگر نخواهند داشت.

این فیلم در میانه ماه جولای در هنگ کنگ به نمایش گذاشته شده بود که توانست  با کسب ۳ میلیون دلار در گیشه تابستان این کشور، پرفروش‌ترین فیلم این کشور شود. «طوفان سفید» در کشور چین هم مورد استقبال واقع شده و ۱۸۲ میلیون دلار فروش داشت. با وجود اینکه کشور هنگ کنگ تا کنون نمایندگان زیادی به اسکار ارسال کرده اما تا کنون در لیست اولیه این آکادمی نیز قرار نگرفته است.

کشور آرژانتین «قهرمان‌های بازنده» به کارگردانی سباستین برنزاشتاین در ژانر درام و کمدی و در موضوع سرنگونی مالی این کشور در سال ۲۰۰۱ است. داستان این فیلم اقتباسی از کتاب «La noche de la usina» به نوشته ادواردو ساچری است که داستان آخرین فیلم این کشور که جایزه اسکار را دریافت کرده بود را نیز نوشته است.

این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش گذاشته شده بود و اکنون نیز در جشنواره سن سباستین حضور دارد. کشور آرژانتین علاوه بر دریافت جایزه اسکار برای فیلم «راز‌هایی در چشم آنها» در سال ۱۹۸۵ نیز با فیلم «داستان رسمی» این جایزه را دریافت کرده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آکادمی اسکار رویداد سینمایی اسکار 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت رفت و با حساب ۵ بر ۲ به برتری رسید و به صدر جدول صعود کرد.

اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است.

این مرحله از رقابت‌ها با شرکت ۲۶ تیم بصورت مجتمع از فردا در مشهد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین