Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سیستان وبلوچستان؛ معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت اربعین حسینی در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه هادی افزود: مسابقه «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت اربعین حسینی در استان برگزار می‌شود. راهپیمایان اربعین، امسال می‌توانند این رویداد بزرگ سیاسی، اجتماعی و مذهبی را از دریچه دوربین‌ها و تلفن‌های همراه‌شان ثبت و در مسابقه عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مسابقه کودکان، سوژه عکاسی راهپیمایان اربعین می‌شوند گفت: این مسابقه با عنوان «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» از سوی انجمن عکاسی کانون و در دو بخش نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگ‌سالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

او  ادامه داد: بر اساس فراخوان منتشر شده، در بخش عکاسان نوجوان، نوجوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود صحنه‌های زیبای این رویداد را عکاسی و ۵ قطعه عکس با کیفیت بالای ۸ مگاپیکسل را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هادی خاطرنشان کرد: در بخش عکاسان بزرگ‌سال نیز شرکت‌کنندگان با موضوع کودک و نوجوان در مراسم راهپیمایی اربعین می‌توانند تا ۵ قطعه عکس رنگی یا سیاه و سفید با فرمت JPG در اندازه ضلع کوچک دست‌کم ۱۸۰۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل یک مگابایت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. با توجه به مقررات عمومی در نظر گرفته شده مهرواره عکس بچه‌های اربعین، شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را به صورت انگلیسی نام‌گذاری و در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات خود در فایل word تا ۱۵ آبان ۱۳۹۸ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری _ انجمن عکاسی کانون ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زمان داوری آثار و اعلام نتایج روز ۱۵ آذر است و نمایشگاهی نیز از این آثار در آذر ۱۳۹۸ برپا خواهد شد می‌شود عنوان کرد: به ۳ نفر در هر بخش به صورت یکسان بدون رتبه‌بندی لوح افتخار و کمک هزینه‌ی سفر به کربلای معلی اهدا می‌شود هم‌چنین در هر بخش به دو نفر نیز لوح تقدیر و کمک هزینه‌ی سفر به مشهد مقدس و به تمامی آثار راه‌یافته به نمایشگاه لوح یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ع

مسابقه «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» در زاهدان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری