Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه سوار همدانی با انتقاد از هیات دوچرخه سواری همدان گفت: ضعف هیات دوچرخه سواری همدان در تمام زمینه ها زیاد است و دوچرخه سواران مجبورا برای تیم دوچرخه سواری شهرهای دیگر بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریسا مجنونی، دوچرخه سوار همدانی که برای تیم ترمه یزد رکاب می زند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: متولد 1371 و اهل همدان هستم و حدود 23 سال است که در رشته ژیمناستیک فعالیت داشتم اما بخاطر محدودیت هایی که در این رشته بود به دوچرخه سواری روی آوردم ، البته ناگفته نماند که ژیمناستیک مادر همه ورزش هاست و هر ورزشکاری در هر رشته ای اول باید بدنی آماده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود یکسال و نیم است که رکاب می زنم و در اولین مسابقه ای که شرکت کردم توانستم مقام دوم کشوری مسابقات جاده را کسب کنم و در هما مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

دوچرخه سوار همدانی با انتقاد از عدم حمایت مسئولین در استان گفت: هم اکنون برای تیم ترمه دستجرد یزد بازی می کنم.

مجنونی عنوان کرد: در استان همدان امکانات بسیار ضعیف است و دوچرخه سواران قبل از هر چیز برای تمرینات سرعت به یک پیست دوچرخه نیاز دارند و از لحاظ تمرینات جاده نیز بانوان حتما باید اسکورت داشته باشند چرا که مسافت ها طولانی است و خطرات جدی دوچرخه سواران را تهدید می کند.

دوچرخه سوار همدانی ادامه داد: ضعف هیات دوچرخه سواری همدان در تمام زمینه ها زیاد است کوچکترین امکاناتی را که هیات باید تامین کند تهیه نمی شود و دوچرخه سواران مجبورا برای تیم شهرهای دیگر بازی کنند.

مجنونی تاکید کرد: دوچرخه سواری یکی از مهیج ترین رشته هاست و با هیجان ترین رشته آن پیست است چرا که دوچرخه پیست ترمز ندارد و هیجان بیشتری برای ورزشکار دارد.

وی افزود: مسابقات جاده نیز تنوع و متفادت بودن خود را دارد چرا که دوچرخه سواران مسیرهای متفاوت را رکاب می زنند.

مجنونی با اشاره به تاثیرات ورزش در رشد جسمی و روحی افراد گفت: رشته دوچرخه سواری باعث تخلیه انرژی ورزشکار می شود و علاوه بر آن ذهن انسان را قوی می کند.

این بانوی همدانی در پایان از زحمات پدر و مادر و مربی خود به نام امید اسفندیاری که از قهرمانان و پیشکسوتان جهان در رشته دوچرخه است تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند