Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تکمیل و احداث ۱۰۳ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار (طرح اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) طی سال مالی ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جعفر شهامت» امروز (2 مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 103 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار (طرح اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) طی سال مالی 98 تکمیل و احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: شروع عملیات اجرایی در روستاهای حداقل 3 شهرستان که کمترین برخورداری از راه آسفالته در روستایی بالای 2۰ خانوار دارند به صورت امانی- پیمانی طی هفته جاری صورت خواهد پذیرفت. 

 

شهامت ادامه داد: تکمیل حداقل 38 کیلومتر از مسیرها در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه و درمیان طی سال جاری در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی ضروری انجام خواهد شد، لیکن به هر حال بخش خاکبرداری با امکانات راهداری انجام خواهد گرفت.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: در قالب طرح ابرار 20 کیلومتر راه روستایی در حوزه سربیشه تا انتهای سال مالی انجام خواهد شد که در این شهرستان ساخت و راه‌های روستایی محور چاه محمد صباغ به صورت امانی به طول 3 کیلومتر بزودی طی هفته جاری آغاز  شده است.

 

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه ایجاد ارتباط محور درح تا روستای چاه محمد صباغ خواهد بود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای طرح ملی ابرار با هدف بهره گیری از امکانات و ماشین آلات و کاهش هزینه و افزایش سرعت عمل در تکمیل و ساخت راه‌های روستایی به صورت جهادی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است و علاوه بر راههایی که دارای قرارداد احداث در حوزه راه و شهرسازی استانها می باشند، جمعاً 2 هزار کیلومتر راه روستایی طی مدت یکسال تکمیل خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان همدان دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی اردبیل کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود