Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@15:45:04 GMT

پیش بینی بارش پراکنده در استان های شمالی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۱۵۵

به گزارش صدای ایران از میزان، فریبا گودرزی، با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: در یکی دو روز آینده بارش پراکنده باران در استان‌های مازندران و گیلان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از جمعه با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر بارش باران و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، افزود: جنوب کشور نیز امروز بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گودرزی ادامه داد: برای بعد از ظهر چهارشنبه تقویت جریانات جنوبی و وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس پیش بینی می‌شود که این شرایط برای روز‌های پنج شنبه و جمعه علاوه بر این مناطق جنوب کرمان و شرق بوشهر را هم در بر می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه شمال غرب کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، گفت: برای تهران آسمانی صاف در برخی ساعات وزش باد با بیشینه دما ۳۳ درجه انتظار می‌رود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: ارومیه با دمای ۵ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۵ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور