Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم کالدرون بر چه اساسی آن صحبت‌ها را در نشست خبری قبل از شهرآورد انجام داد اما او نظر شخصی خودش را گفته است.

به گزارش شریان نیوز،محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه سلام‌ صبح‌به‌خیر حاضر شد و درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

 

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقاتی که در دربی افتاد، گفت: بازیکنان پرسپولیس شئونات را رعایت کردند، همه بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند فکر می‌کنم آسیبی که به بازیکنان ما زده شد، نسبت به سنگی که به کنعانی‌زادگان زدند بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه بازیکنی که برای پرسپولیس گل‌زنی کرد شماره 16 بود شما هم این پیراهن را بر تن می‌کردید، گفت: خدا عیدی خوبی به ما داد،‌مهمتر از تولد من گلزنی بازیکن جوانی مثل عبدی بود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه چرا شما به ورزشگاه نرفتید، گفت: متأسفانه در بحث توزیع بلیت حق پرسپولیس تضییع شد به خصوص دربی که شرایط توزیع بلیت باید برنامه‌ریزی شده باشد. با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفت تا بلیت‌هایی به اقوام بازیکنان و پیشکسوتان داده شود این اتفاق رخ نداد ما هم برای اینکه همبستگی‌مان را اعلام کنیم من و سایر مسئولان به ورزشگاه نرفتیم تا به این صورت همبستگی‌مان را با خانواده بازیکنان اعلام کنیم. 

انصاری‌فرد درباره اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند پنالتی گرفته شده برای استقلال درست نبوده، گفت: کارشناسان اعتقاد داشتند پنالتی نبود البته بازی است و این اتفاقات پیش می‌آید من خودم با چند کارشناس صحبت کردم که گفتند پنالتی نبوده است. 

او درباره اینکه آیا فکر می‌کردید بیرانوند پنالتی را بگیرد، ادامه داد: مطمئن بودم او پنالتی را می‌گیرد من این تجربه را با عابدزاده هم در تیم ملی داشتم ما در تیم ملی 4، 5 پنالتی‌زن بودیم، عابدزاده از هر 10 پنالتی 4، 5 تا را می‌گرفت به همین دلیل بیرانوند برای من تداعی عابدزاده بود. فکر می‌کنم او درون دروازه به بازیکنان استقلال خوف ایجاد می‌کرد. 

او درباره اینکه برخی اعتقاد داشتند پنالتی باید تکرار می‌شد،‌ گفت:‌ معمولا در بازی‌های اروپایی هم تکرار نمی‌دهند شما اگر چند بازی را دیده باشید پنالتی تکرار نشده است. 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه شنیده شده برخی از اعضای هیأت مدیره با شما همسو نیستند، گفت: ما وظیفه داریم تیم بدون حاشیه حرکت کند وظیفه هیأت مدیره و مدیرعامل این است که با هم همسو باشند چون برای اولین بار است که ما در فضای ادرای کار می‌کنیم قصدمان این است که این همسویی را داشته باشیم. من با اینکه عضو هیأت مدیره نیستم و فقط مدیرعامل هستم سعی کردم این همسویی به وجود بیاید. البته من قبلا با رغبتی همکار بودم،  فردا هم جلسه هیأت مدیره را داریم که درباره مسائل مهم از جمله اختیارات به مدیرعامل قرار است صحبت شود تا به تفاهم برسیم.

او در خصوص اینکه 28 میلیارد تومان از پول پرسپولیس پیش‌خور شده است، گفت: به هر حال شرایط سخت است و ما می‌دانستیم که شرایط سختی داریم و با این شرایط کار را قبول کردیم اما به هر حال ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی در برند پرسپولیس وجود دارد که در تلاش خواهیم بود مشکلات را برطرف کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه لوگوی باشگاه پرسپولیس توقیف شده گفت: بله این لوگو توقیف شده و امروز هم جلسه‌ای داریم تا بتوانیم لوگو را آزاد کنیم. به مرور تلاش می‌کنیم تا مشکلات حل شود هر چند که کار سخت است و هم باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف  شود. توقیف لوگوی ما به خاطر بدهی است و باید این بدهی پرداخت شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومیت سیدجلال حسینی و اینکه آیا او به بازی با سپاهان خواهد رسید یا نه، گفت: من با پزشکی تیم صحبت کردم و او گفت که سیدجلال مصدوم است . حتی با خود سید هم صحبت کردم و او در ناحیه شکم درد و کشیدگی دارد و امیدوارم که برگردد اما  فکر می‌کنم که در بازی با سپاهان غایب است. 

او در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم که یکدل و همسو همراه با هواداران کار را پیش ببریم و خودم علاقه‌مند هستم که امسال قهرمان آسیا شویم.

برچسب هاپرسپولیسحمدحسن انصاری‌فرد

منبع: شریان

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده

خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد