Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی از ارسال 860 اثر در حوزه مسائل روز جهان اسلام به دبیرخانه کنگره شعر محرم خبر داد و گفت: این آثار از 265 هنرمند شمالغرب کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

حامد شب‌خیز قراملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه کنگره شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرب کشور در تبریز، اظهار کرد: این کنگره ویژه استان‌های شمالغرب کشور بوده اما شاعرانی از شهرهای دیگر نیز از این کنگره استقبال کرده و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این آثار در دو بخش ترکی و فارسی در  حوزه مسائل روز جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، جبهه جهانی مستضعفین، عدالت و عدالت خواهی، مدافعان حرم، مقاومت شیعیان در یمن، جمهوری آذربایجان، نیجریه، بحرین، وحدت در پرتو ولایت وقایع و رویدادها از جمله موضوعات پرداخت شده در این جشنواره خواهد بود.

شب خیز با تاکید بر این‌که کنگره شعر محرم استان‌های شمالغرب کشور، 10 مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود، گفت: افتتاحیه این رویداد فرهنگی در کانون بسیج جوانان برگزار شده و اختتامیه کنگره نیز با حضور هنرمندان، شاعران آیینی و مذهبی مطرح و بنام کشور و با معرفی 30 نفر از منتخبان، 11 مهرماه در همین کانون برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: این کنگره به مناسبت ایام محرم و به همت سازمان بسیج هنرمندان استان، با حمایت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا و ادارات و مراکز فرهنگی و هنری استان در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شعر محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد