Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  مراسم تودیع ناصر سراج از ریاست سازمان بازرسی کل کشور در روزهای گذشته در حالی برگزار شد که خود او در این مراسم حضور نداشته است. محسنی اژه‌ای نیز در این باره گفته بود معلوم نیست چرا سراج در این مراسم حضور نداشته است و توضیحی دیگری درباره چرایی عدم حضور او در این مراسم نداده است.

خبر عدم حضور او در مراسم تودیع بازتاب قابل توجهی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برخی از رسانه‌ها عدم حضور او را ناشی از دلخوری‌اش از این تصمیم عنوان کردند، اما همزمان در محافل غیر رسمی شایعه بازداشت او مطرح شد. رویداد۲۴ در پی انتشار خبر احتمال بازداشت ناصر سراج با او تماس گرفت و او در گفت‌وگوی تلفنی با رویداد۲۴ در واکنش به این شایعه گفت: می‌بینید که الان با شما صحبت می‌کنم. آیا از زندان درحال مکالمه هستم؟

رییس پیشین سازمان بازرسی کل کشور درباره دلایل عدم حضورش در مراسم تودیع خود گفت: من مرخصی رفته بودم و مشهد بودم.   سراج در مورد اینکه آیا دلیل عدم حضور او دلخوری به دلیل برکناری بوده یا خیر؟ گفت: چیز خاصی نبود.

سراج بدون اشاره به نام سایت گفت: در سایت از همه کسانی که در مراسم تودیع حضور داشتند، تشکر کردم.

او در پاسخ به این سوال که «آیا حکم مشاوره رییس قوه قضاییه که از سوی اژه‌ای در مراسم تودیع مطرح شده بود صحت دارد؟» گفت: بله. من از قبل هم سمت مشاور رییس قوه قضاییه را داشتم.

قاضی سراج در مورد اینکه آیا قرار است در جای دیگری مشغول به کار شود، به کنایه گفت: من هشت تا شغل دارم!   از زمان روی کار آمدن حجت الاسلام رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه، تغییرات وسیعی در قوه اتفاق افتاده، اما مهمترین تغییرات مربوط به بازداشت برخی مقامات پیشین قوه قضاییه ازجمله علی اکبر طبری معاون اجرایی آملی لاریجانی است. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قاضی سراج ناصر سراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی

به گزارش ورزش سه، از دقایقی بعد آیین واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار خواهد شد که هم اکنون وزیر ورزش نیز وارد این جلسه شده است.

وزیر ورزش که تا امروز سکاندار هدایت این دو باشگاه محسوب می‌شد ، حالا سهمش از مالکیت سرخابی‌ها به کمتر از ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی هم در این مراسم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد