Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود محمودی‌نیا با تشکر از دکتر قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و همکاران وی که همیشه به فکر توسعه فوتبال به ویژه فوتبال پایه بوده اند، اظهار داشت: ما بارها چه در جلسات، چه تلفنی و چه پیامکی با هم ارتباط داشتیم و در مورد فوتبال حرفه‌ای و توسعه فوتبال پایه زیاد صحبت کردیم و این خیلی مهم است که این دیدگاه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فوتبال را یک کیک بزرگ در نظر بگیریم، همیشه جای خوشمزه، شیرین و لذیذ کیک شکلات وسطش یا جاهای خاصش هست، در تمام دنیا اهالی فوتبال اذعان دارند، که اگر فوتبال را کیک در نظر بگیرید و جای خوشمزه  کیک فوتبال پایه است. یعنی جایی که اصلا دیده نمی شود ولی در بطن آن کیک وجود دارد.

محمودی‌نیا با بیان این که لذت بخش ترین دوران مربیگریم مربوط به مربیگری هایم در پایه‌ها بوده، تصریح کرد: این موضوع ما را دور هم جمع کرده تا کار اساسی را برای توسعه فوتبال پایه استان انجام دهیم.

وی ادامه داد: وقتی در هیئت فوتبال به عنوان متولی فوتبال بها دادن به رده‌های سنی و فوتبال پایه وجود دارد، و باشگاه مس کرمان هم یک ظرفیت حرفه ای است در سطح استان و مهمتر از همه اینکه نیروی های توانمندی که در شهرستان ها وجود دارد (چه در حوزه ورزش و جوانان، چه هیئت های فوتبال و چه مربیان که همیشه اعتقاد داریم محور تحولند و اصلی ترین کلیدی ترین عنصر برای تحولند) پس شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

محمودی‌نیا با تاکید بر این که هیئت فوتبال استان کرمان تا کنون کارهای خوبی برای ارتقاء مربیان انجام داده، بیان کرد: فوتبال استان ارتقاء خیلی خوبه چه در رده سنی پایه و چه در رده سنی بزرگسالان، داشته است.

وی اضافه کرد: خیلی از مدیران هستند که برای پیشرفت فوتبال استان زحمت کشیده اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دکتر قرایی اشاره کرد، اکنون با آخرین آماری که در جلسه ما با هیئت فوتبال مطرح شد، بخشی از این آمار مربوط به دوره مدیریت ایشان بوده که به خوبی صورت گرفته و بخشی از آن هم مربوط به ادوار گذشته بوده که به ما امانت رسیده است.

محمودی نیا با بیان این که اعتقاد دارم باید به مربیان به ویژه در بخش‌های پایه بها دهیم، گفت: در زمینه فرهنگ نخبه پروری در استان کرمان تصمیم گرفته شد طرح در چهار شهرستان به صورت پایلوت اجرا شود، جیرفت، نرماشیر، کهنوج و نرماشیر که یک پراکندگی خوبی هم دارد، شهرستان هایی هست که برای این کار انتخاب شده اند،

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر ارتباط بین هیئت فوتبال استان با باشگاه مس کرمان بی نظیر است و بالاترین سطح تعامل در این دوره برقرار است و ما کاملا هماهنگ هستیم و در یک مسیر حرکت می‌کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان فوتبال مس کرمان ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!