Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: پرونده شکایت از ولی الله سیف رییس وقت بانک مرکزی و وزیر وقت صمت به دادسرای کارکنان دولت ارسال شد.

قدس آنلاین:  رسول کوهپایه زاده  در این باره اظهار کرد: به وکالت از مالباختگان سکه ثامن شکایتی علیه ولی الله سیف رییس کل وقت بانک مرکزی و نعمت زاده وزیر محترم وقت وزارت صنایع و معادن و تجارت -به دلیل اهمال و سهل انگاری و قصوری که در این خصوص صورت گرفته بود- قبلا مطرح شد، اما دادسرای رسیدگی کننده به جرایم متهمین، پرونده را  به دلیل وضعیت شغلی متهمین که کارمند دولت محسوب می شوند با قرار عدم صلاحیت  به دادسرای رسیدگی به جرایم کارکنان دولت ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده رییس کل وقت بانک مرکزی و وزیر وقت صمت به اتهام معاونت در کلاهبرداری در پرونده سکه ثامن جهت رسیدگی به دادسرای  کارکنان دولت ارسال شده است.

براساس این گزارش، پیش از این کوهپایه زاده از  شکایت مالباختگان سکه ثامن از وزارت صمت و اتحادیه طلا و جواهر خبر داده بود.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سکه ثامن ولی الله سیف شکایت دادسرای کارکنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد