Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه رزن جبهه مقاومت را نمونه ای عملی و دقیق از پیروزی الگوی انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: اگر اسرائیل و تفکر صهیونیسم را به مانند ستون خیمه گاه استکبار جهانی بدانیم امروز انقلاب اسلامی در حال محاصره این غده سرطانی است و این به مدد رشادت‌های بی نظیر دوران دفاع مقدس به بار آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داود مهدوی، فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به رشادت های بی نظیر در دوران دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس موجی از خودباوری و حس توانستن را در بین جوانان این سرزمین به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دوران بود که ما با اتکا به خداوند بر روی توان و داشته های خود تکیه کردیم افزود: در تمام سالهای پس از انقلاب اسلامی کشور و جوانان به سمت ایستادگی بر آرمانها در حرکت بوده اند و این رمز پیروزی در دفاع مقدس نیز بوده است.

مهدوی راه پیروزی بر مشکلات را الگو گیری از جوانان دلیری دانست که با خون و جانفشانی خود در دوران تهاجم صدامیان راه را باز کردند.

وی تصریح نمود: دفاع مقدس آیینه تمام نمایی از گنج های این ملت پرشکوه است که همواره باید به عنوان سرمشق آزادی خواهان جهان معرفی شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه انقلاب اسلامی ستون فقرات دشمنان را شکسته است گفت: اگر اسرائیل و تفکر صهیونیسم را به مانند ستون خیمه گاه استکبار جهانی بدانیم امروز انقلاب اسلامی در حال محاصره این غده سرطانی است و این به مدد رشادت‌های بی نظیر دوران دفاع مقدس به بار آمده است.

مهدوی با تاکید بر ادامه راه مقاومت و ایستادگی بر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی گفت:قطعا راه رفاه و آسایش ملت بزرگ ایران نیز از این مسیر می گذرد.

وی جبهه مقاومت را نمونه ای عملی و دقیق از پیروزی الگوی انقلاب اسلامی بر شمرد و ادامه داد:جنبش های مقاومت در سراسر غرب آسیا و جهان اینک به مدد آرمانهای انقلاب اسلامی و الگوی دفاع مقدس در حال رشد و فراگیری هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس سمنان برای جذب اقشار مختلف مردم، تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی در مجموعه دفاع مقدس سمنان با موضوعات مختلف برای تمام اقشار سنتی مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای نشاط اجتماعی «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» پنجشنبه هر هفته در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم بدون محدودیت سنی ویژه خواهران و برادران است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در این مراسم ویژه حضور پیدا کنند.

مطهری با بیان اینکه تلاش داریم با برنامه‌هایی مانند ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی و… حال و هوای جبهه و مقر قائمیه فرزندان استان سمنان در دوران دفاع مقدس را بازسازی کنیم، گفت: این موضوع به یاد آوری رشادت‌های رزمندگان استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نخستین «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» با حال و هوای جبهه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مردم و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس افتتاح می‌شود، گفت: از فردا هر هفته این برنامه جمعه‌ها دایر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: این برنامه شامل سه بخش صبحگاه مختصر، ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی می‌باشد که شروع و پایان ورزش صبحگاهی، روش ورزش کردن و رجزهایی که خوانده می‌شود تمامی آن الهام گرفته از دوران دفاع مقدس است.

کد خبر 6095191

دیگر خبرها

  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس