Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در ابتدای این مراسم حمید رضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی همه توانمندی‌های خود در زمینه‌های آموزش، اشتغال، کارآفرینی و پژوهش را در خدمت سازمان بهزیستی قرار می‌دهد.

محمدصادق بیجندی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی هم گفت: کمک به بهزیستی در حوزه مهد‌های کودک، ایجاد مراکز مشترک در زمینه آموزش و مشاوره ژنتیک، برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله پیشنهاداتی بود که مطرح و بر اساس تفاهم‌نامه موجود اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیاده‌سازی طرح‌های کوچک و خانگی اشتغال را می‌توانیم برای جامعه هدف بهزیستی اجرایی کنیم.

قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی هم با اشاره به اینکه هدف این سازمان بهتر زیستن مردم ایران است، گفت: بهزیستی مسئولیت ۱۵ هزار مهد کودک، دو هزار مرکز مشاوره و روانشناسی، هزار مرکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان، معلولان و بیماران روانی و هزار و ۶۰۰ مرکز توانبخشی روزانه را برعهده دارد و یک میلیون و ۴۵۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی است و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند.

قبادی دانا با تأکید بر اینکه تلاش بهزیستی بر پیشگیری از معلولیت است، گفت: در صورت بروز معلولیت یا آسیب اجتماعی نیز از این افراد حمایت می‌کنیم. همچنین این سازمان در حوزه مسکن و اشتغال معلولان نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده است.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان بهزیستی کشور به امضای روسای دو نهاد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی ژنتیک گردشگری مردم ایران مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد