Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز صبح امروز، دوم مهرماه با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، شهیدان حججی، برونسی، شوشتری و جاودانی، جانبازان، ایثارگران، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی، امام جمعه بخش شاندیز، رئیس اداره اوقاف و فرمانده سپاه شهرستان طرقبه شاندیز، روحانیون، بسیجیان، مدیران فرهنگی، قرآنی و اجرایی و خادمان افتخاری بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرائت قرآن، مداحی عارف از ذاکران اهل بیت(ع) و سخنرانی سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: عطرافشانی غبارروبی امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه شاندیز ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت