Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:43:48 GMT

فرلان مندی دربی مادرید را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۴۶۵۴

فرلان مندی دربی مادرید را از دست داد

یکی از خریدهای تابستانی تیم فوتبال رئال مادرید به تازگی دچار مصدومیت شده است. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، فرلان مندی، دفاع چپ فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از ناحیه عضله نزدیک‌کننده زانوی پای چپ آسیب دیده است و دو تا سه هفته خانه‌نشین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب مارسلو به عنوان تنها گزینه زین‌الدین زیدان برای سمت چپ خط دفاعی به کارش ادامه می‌دهد، هر چند که او نیز در حال حاضر مصدوم است.

مندی که در پیروزی یک بر صفر شنبه شب رئال مادرید در خانه سویا 90 دقیقه بازی کرد، در تمرینات امروز (سه‌شنبه) کهکشانی‌ةا حضور نداشت و این در حالی است که تیمش فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف اوساسونا می‌رود و شنبه هفته آینده هم در آزمونی سخت میهمان رقیب همشهری، اتلتیکومادرید خواهد بود.

به این ترتیب زین‌الدین زیدان باید برای بازی فردا شب تیمش باید بازیکنی را از سایر پست‌ها برای پوشش سمت چپ خط دفاعی انتخاب کند، هرچند انتظار می‌رود که مارسلو برای دربی مادرید برگردد. تصور می‌شود که زیزو از ناچو برای پر کردن جای خالی دو دفاع چپ مصدومش استفاده کند.

دردسری دیگر برای زیدان؛ مارسلو بازی رئال مادرید - پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد

در همین حال اما پزشکان رئال مادرید خبر خوبی هم به هواداران این تیم داده‌اند، اینکه ایسکو آماده است و می‌تواند از فردا شب به میدان برود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط زین‌الدین زیدان رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم