Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه کمیته پیشگیری شورای حفظ حقوق بیت المال با موضوع تغییر کاربریهای محال بکشلو چای محدوده پاسگاه های امام زاده و ترکمان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب ارومیه و سایر اعضای این کمیته در سالن امامت دادگستری کل استان برگزار شد، پیمان آرامون با اشاره به مصوبه هیات وزیران در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجازتاکید کرد، این گونه ساخت و سازها بافت طبیعی زمین را برهم زده و مانع کار کرد درست در حوادث طبیعی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به لزوم رصد ساخت و سازهای غیر مجاز ، اشاره کرد و گفت: در سطح استان سیاست تثبیت وضع موجود و جلوگیری از افزایش این تغییر کاربر ها در مرحله نخست در دستور کار قرار دارد ، در مرحله بعدی به دنبال برخورد با تخلفات سلهای قبل هستیم .

وی همچنین بر تادیه حقوق دولت در این ساخت و سازها تاکید کرد.

در این جلسه مرتضی حاتمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان با عنوان رئیس جلسه اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز در شش ماه اول سال در کل استان 367 مورد می باشد که 249 مورد فقط در ارومیه بوده که یک سوم آنها در حوزه های پاسگاه های امام زاده ،ترکمان اتفاق افتاده است.

حاتمی در ادامه سخنان خود افزود: دستگاه قضایی استان در این خصوص هیچگونه اغماض و مسالحه ای را با هیچ فرد و یا سازمانی نخواهد داشت و با متخلفین با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تصریح کرد: آنچه که برای ما مهم است در این جلسه باید مسئولیت سازی صورت گیرد تا با هم اندیشی بتوانیم در کارگروه های مشخص موارد مورد نظر را بررسی و عملیاتی کنیم.

شایان ذکر است، مسئولین  دستگاه های اجرای در این جلسه پیشنهادات و طرح های خود را مطرح کردند و از سازمان جهاد کشاورزی استان خواسته شد اهتمام بیشتری داشته باشد و سایر ارگانها این سازمان را کمک کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی انقلاب پیشگیری از وقوع جرم حقوق ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال

غلامحسین بهمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همه ساله در ۶ ماهه نخست سال پیک مصرف تولید است که مسئولان با برنامه ریزی مناسب در خصوص واردات و اشباع بازار  می‌توانند از التهابات قیمت جلوگیری کنند.

او نرخ مصوب هرکیلو شکر برای مصرف کننده را ۳۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نبود سیاست و برنامه ریزی مناسب موجب شده تا قیمت هرکیلو شکر در بازار به بالای ۴۰ هزارتومان برسد.

بهمنی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال روزانه ۷ تا ۸ هزارتن شکر مورد نیاز است، گفت:  با توجه به آنکه شکر کشت پاییزه تنها ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتن است، از این رو انتظار می‌رود یک میلیون تن کسری از طریق واردات تامین شود تا نوسانی در بازار رخ ندهد.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر ادامه داد: بنابر آمار قیمت هرتن شکر خارجی تحویل بنادر ۵۶۰ یوروست که با احستاب ارز نیما، برای واردکننده ۲۲ تا ۲۳ هزارتومان تمام می‌شود و بدین ترتیب هرکیلو شکر تصفیه شده در سامانه بازارگاه ۲۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتن شکر در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن شکر در داخل تولید و مابقی با احتساب ذخایر استراتژیک وارد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند