Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، روانبخش بهزادیان مدیرکل امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از تسهیل فعالیت شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی خبر داد و گفت: این شرکت‌ها از پرداخت هزینه مضاعف به منظور ایجاد شعب مختلف در بنادر کشور معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص حذف شعب متعدد نمایندگی کشتیرانی در بنادر کشور، افزود: طبق آیین نامه نمایندگی کشتیرانی مصوب ۱۳۹۱ شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی برای فعالیت در همه بنادر ملزم به معرفی شعبه مستقل و یا بهره مندی از گزینه شعبه همکار (تبصره بند ۴ ماده ۶ آیین نامه موصوف) هستند.

بیشتر بخوانید: افزايش سرمايه 64 درصدی کشتيرانی تصويب شد

او ادامه داد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و تجاری حاکم بر کشور و فعالان بخش‌های حمل و نقل دریایی و همچنین به منظور تسهیل در پذیرش کشتی‌ها در بنادر کشور، حسب اختیارات حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و در چارچوب آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره، از این پس شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی با داشتن حداقل یک شعبه مورد تایید در هر یک از بنادر تابعه، می‌توانند در سایر بنادر کشور بدون تأسیس شعبه جدید به فعالیت نمایندگی کشتیرانی اقدام کنند.

مدیرکل امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تصمیم مذکور متناسب با واقعیت‌ها و مقتضیات اقتصادی موجود است و در صورت بازگشت شرایط فعالیت تجاری به حالت عادی طبق تشخیص سازمان عمل خواهد شد، گفت: با انجام این امر عملا از ایجاد شعب مختلف جلوگیری بعمل می‌آید و شرکت‌های کشتیرانی از پرداخت هزینه مضاعف به منظور ایجاد شعب مختلف در بنادر معاف می‌شوند.

انتهای پیام/

حذف شعب متعدد نمایندگی کشتیرانی در بنادر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا 
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه