Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:48:32 GMT

اعلام آمادگی برای تشکیل خانه احزاب در استان البرز

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۴۸۱۳

اعلام آمادگی برای تشکیل خانه احزاب در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، کریم حمیدوند بعداز ظهر سه شنبه در آئین افتتاح جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان البرز، گفت: برای مشارکت و توسعه سیاسی بیشتر این جبهه ها تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه بحث احزاب اهمیت بالایی در کشور دارد، گفت: مردم از بدو انقلاب تا کنون نظام را حفظ کرده و در صحنه ها به میدان آمده اند، در این راه عرصه انتخابات و حضور احزاب مقتدر برای نشاط، شور و هیجان این عرصه مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با اشاره به اینکه با اقتدار احزاب کار دولت و نهادهای دولتی تسهیل می شود، گفت: باید احزاب بهترین اعضا را انتخاب کنند تا بتوانند بیشترین سطح رضایتمندی را برای مردم فراهم کرده و کشور از کارکرد صاحبان حزبی برخوردار شود.

حمیدوند با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای فعالیت جبهه ها و گروه های مختلف انتخاباتی در استان را داریم، افزود: به یقین در استان زمینه ها برای مناسب سازی فعالیت این جبهه های سیاسی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی خانه احزاب در البرز اعلام آمادگی کرده ایم، گفت: فعالیت سیاسی و مشارکت مردم  با شور و نشاطی که در نتیجه تشکیل و فعالیت احزاب در عرصه انتخابات ایجاد می شود با اهمیت بوده و به نفع نظام و کشور است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با تاکید بر اینکه تا روز ثبت نام برای انتخابات باید چرخ کشور بچرخد، گفت: مسئولان باید مراقب باشند روال عادی را در فعالیت های خود طی کنند و شبهه ای ایجاد نشوند که مسئولان دولت به سمت گروه خاصی حرکت می کنند.

کد خبر 4727663

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب هیئت دولت شهرستان کرج خانه احزاب هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است

یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس روز پنجشنبه در سخنانی عنوان کرد کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

حمدان افزود: عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک کشمکش سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد گردان‌های القسام به عنوان شاخه نظامی حماس تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم و با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند