Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۶۱۵ واحد احداثی در مجموع برای مددجویان داشتیم که سال گذشته ۴۰۵ واحد تکمیل و تحویل مددجویان داده شد و همچنین آئین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی احداثی مددجویان برپا گردید.

او افزود: در حال حاضر برای مددجویان ۲۱۰ واحد باقی‌مانده با کمک مجموعه سپاه استان در حال احداث هستند و تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موصلی بیان داشت: با کمک بسیج سازندگی سپاه خانواده‌های محروم در سراسر روستا‌های استان شناسایی شدند و توافقنامه‌های مشترکی جهت احداث منزل برای آن‌ها امضاشده که خیلی از این منازل مسکونی در مناطق صعب‌العبور مانند سردشت و شهیون دزفول و مناطق روستایی اندیکا، باغملک و دهدز قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: همکاری‌های گسترده‌ای بین کمیته امداد و سپاه جهت رفع فقر و محرومیت شکل‌گرفته که نیاز است در حوزه اشتغال و توانمندسازی محرومین، توسعه اشتغال خرد و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی توجه بیشتری شود و به علت بالا بودن هزینه‌های ساخت‌وساز سعی شده که از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی در این امر استفاده شود.

انتهای پیام/م

ساخت واحد های مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود