Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ویژه برنامه های پاسداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: نمایشگاه یاد یاران و رزم نمایش عملیاتی در 11 نقطه از مناطق 22 گانه برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، ابوالفضل رفیع در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: ویژه برنامه های پاسداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» و با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع رونق تولید و توجه به وحدت و همبستگی ملی از یکم مهر آغاز شده و تا هفتم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس برای سنین مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان طراحی شده است، افزود: در این برنامه ها نمایش دستاوردها و توانمندی های مبتنی بر دانش و تولید ملی کشور در راستای شعار «رونق تولید»، بهره گیری از مشارکت عمومی شهروندان در پیشبرد برنامه ها و بهره گیری مناسب از ابزار هنر برای تاثیرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه «یاد یاران» و رزم نمایش عملیاتی در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مناطق 22 گانه برگزار می شود.
رفیع با بیان اینکه هویت بخشی به فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان ها و واحدهای تابعه شهرداری و فضاهای شهری در روزهای آخر شهریور انجام شده است، عنوان کرد: آئین تجلیل و تقدیر از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران با حضور مقامات لشگری و کشوری و مدیران ارشد شهری، عطرافشانی مزار شهدا و مقبره الشهدای گمنام شهر تهران با حضور مدیران شهرداری مناطق با همراهی خانواده های معظم شهداء بر سر مزار شهدا با عنوان «به استقبال یار» برگزار می شود.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی میان دانش آموزان با موضوع دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرداری به عنوان «زنگ و رنگ حماسه»، برگزاری 22 مراسم شب شعر و خاطره در هر منطقه با حضور فرماندهان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان در اماکن فرهنگی از دیگر برنامه های این هفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: ویژه برنامه تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس با مشارکت شهرداری تهران و سازمان پیشکسوتان جهاد مقاومت با تجلیل از 5 خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، خاطره گویی تعدادی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با حضور حداقل 200 نفر برگزار می شود. همچنین در این برنامه ستاد نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در مناطق 22 گانه تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری نمایشگاه یاد یاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها