Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع هفت زمین لرزه از صبح تا ظهر امروز، ابتدا به چهار شهرستان اعلام آماده باش داده شد و سپس این آماده باش به کل استان اعلام شد.

هم اکنون تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها و دستگاه های عملیاتی و خدماتی خوزستان در حالت اماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه و زمین لرزه احتمالی، آمادگی لازم در خوزستان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تاکنون(لحظه مخابره خبر) گزارش دقیقی از خسارت احتمالی این زمین لرزه ها دریافت نشده است.

نخستین زلزله امروز ساعت ۵:۵۸ صبح با قدرت ۲،۹ و آخرین آن در ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه با قدرت ۴،۶ به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در شهرستان های اطراف ایذه و حتی اهواز احساس شد.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان و مرکز آن در فاصله ۲۱۰ کیلومتری از اهواز واقع است. جمعیت این شهرستان طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۹۸ هزار نفر است.

کد خبر 4727695

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش خوزستان زلزله هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت