Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان مرکزی گفت: عمکرد کارآموزی در محیط واقعی کار امسال به دلیل مشکلاتی در این زمینه عملکرد خوبی نداشتیم و در ۵ ماهه ابتدای امسال تقریبا ۲۲۰ نفر در بخش مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی مهارت کسب کردند. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سعیدرضا شامحمدی در گفت‌‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اداره کل فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان اظهار داشت: رشته‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای بیشتر به سمت خدمات حرکت می‌کند و بیشتر در روستاها رشته‌های صنایع دستی، خیاطی، پیرایشی و زیرشاخه‌های این رشته‌ها ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش کشاورزی به سبب اینکه تجهیزات و فضای مناسبی نیاز است، آموزشگاه‌ها ورود پیدا نکردند و در بخش دولتی با وجود هزینه‌بر بودن برخی رشته‌ها از جمله کارگاه جوشکاری،  تراشکاری و سایر موارد، دوره‌ها به صورت رایگان در بخش صنعت و کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به عملکرد آموزشی 6 ماهه امسال ادامه داد: تقریبا برای یک میلیون و 700 هزار نفر در بخش دولتی آموزش ارائه شده و در بخش آزاد هم بیشتر بوده و تقریبا تا 56 درصد عملکرد آموزشی داشتیم، به‌ویژه در بخش روستایی نسبت به سال‌های گذشته عملکرد بهتری داشتیم.

اصفهان| کار در محیط واقعی و ضمانت اشتغال راهبردهای نظام آموزش دوگانه استبیرجند| 1400 متقاضی طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی از ارائه آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند92 هزار نفر ساعت مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی به مهارت آموزان بوشهری ارائه شد

شامحمدی بیان کرد: عمکرد کارآموزی در محیط واقعی کار امسال به دلیل مشکلاتی در این زمینه عملکرد خوبی نداشتیم و در 5 ماهه ابتدای امسال تقریبا 220 نفر در بخش مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی مهارت کسب کردند و تا پایان سال این تعداد را باید به 880 نفر برسانیم که با بارگذاری نرم‌افزار در این زمینه مشکلی نداریم.

 وی تصریح کرد: سال گذشته حدود 945 نفر در محیط واقعی کار آموزش دیدند که با ادامه آموزش‌ها تا پایان سال عملکرد خوبی به دست می‌آوریم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی عنوان کرد: در زمینه مهارت‌افزایی در محیط واقعی کار اقدامات خوبی انجام می‌دهیم و امیدواریم با همکاری مسئولان و خیران  این برنامه‌ها و اقدامات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان از اجرای طرح «بورسیه صنعتی» با توجه به نیاز صنایع در استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مصطفی جعفری‌کرمانی‌پور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در سومین جلسه کنسرسیوم مهارت و اشتغال استان در محل اتاق بازرگانی کرمان گفت: با توجه به نیاز صنایع در استان کرمان طرح «بورسیه صنعتی» را اجرا می‌شود تا دانشجویان در رشته‌های مورد نیاز تحصیل کنند و بعد از فارغ‌التحصیلی هم جذب صنایع شوند. 

وی افزود: نخستین کنسرسیوم مهارت‌آموزی و اشتغال کشور را حدود هفت ماه قبل در کرمان راه‌اندازی شد.

 او اظهار داشت:کرمان در این زمینه پیشرو است و در نخستین جلسه کنسرسیوم تفاهمنامه با ۱۹ شرکت به امضا رسید که شامل تامین اشتغال دانش‌آموختگان و نیروی انسانی برابر با ۹ هزار و ۵۰۰ نفر می‌شود.

جعفری در ادامه از انعقاد ۲۵ تفاهمنامه جدید با صنایع در قالب سومین جلسه کنسرسیوم مهارت‌آموزی و اشتغال خبر داد و اعلام کرد: این دانشگاه در تلاش است از ظرفیت صنایع برای مهارت‌آموزی استفاده کند.


رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان از اجرای طرح «بورسیه صنعتی» به‌عنوان یکی از روش‌ها برای موفقیت بیشتر کنسرسیوم مهارت‌آموزی و اشتغال نام برد.

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • ارتباط کم اساتید کشاورزی با بخش واقعی/ جهاد کشاورزی کمکی به مهارت آموزی دانشجویان نمی‌کند
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • خسروپناه: استاد زمانی معلم واقعی است که عالم زمانه باشد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود