Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان کنگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این مراسم گفت: دوران مقدس سربازی فرصتی مغتنم برای آغاز گام دوم انقلاب است.

سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: در بیانیه گام دوم بیشترین تکیه مقام معظم رهبری به جوانان است و امروز جوانان ما باید بیشتر از هر زمان دیگری زمینه تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تمدنی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سربازان وارثان خون مطهر ۶۰ هزار شهید هستند و باید با ایمان، ایثار، همت و کار علمی و جهادی راه شهیدان را ادامه دهند.حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند به اهمیت سربازی در دین و آموزه های دینی و نیز انجام خدمت مقدس سربازی در حکومت دینی اشاره کرد و ادامه داد: سربازان در جمهوری اسلامی سربازان ولایت هستند و این مساله آنها را از همه سربازان دنیا متمایز کرده است.

وی ولایتمداری را راه و رسم و سیره شهدا دانست و بیان کرد: پیشرفت ها نتیجه ولایتمداری است و هر جایی که متوقف و یا سرعت کند شده علتش دور شدن از مسیر ولایت بوده است.

این مقام مسئول با مقایسه اهمیت و جایگاه سربازی در حکومت دینی و غرب اظهارداشت: بر خلاف غرب در آموزه‌های دینی سرباز دارای ایمان به هدف و استقامت در مسیر رسیدن به هدف است.

در پایان این مراسم سربازان نمونه سپاه، نیروی انتظامی، پایگاه دریابانی و پایگاه هوایی شهرستان کنگان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری