Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین اورژانس‌های بیمارستانی در کشور یاد کرد.

به گزارش ایسنا- دکتر حسین شیبانی از افتتاح رسمی از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود خبر داد و اظهار کرد: این اورژانس که از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی در سطح کشور است دارای ۵۰ تخت تحت نظر که تماما مجهزبه مانیتوراست، دواتاق عمل، بخش رادیولوژی مجهزبه دستگاه رادیوگرافی دیجیتال و همچنین دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراحل نهایی نصب تجهیزات این بخش در حال انجام است افزود: افتتاح و بهره‌برداری از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) پس ازافتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه که چندی پیش انجام شد یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های درمانی در شهرستان شاهرود است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه افتتاح این پروژه درمانی نقش مهمی در بهبود وضعیت درمانی شرق استان دارد ادامه داد: راه‌اندازی این اورژانس سطح خدمات اورژانسی و خدمات‌دهی به همشهریان را تا سطح بالایی ارتقا می‌دهد.

دکتر شیبانی با بیان اینکه این پروژه دومین پروژه درمانی بزرگ افتتاح شده امسال است که به همت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد گفت: خرید برخی تجهیزات تکمیلی این پروژه مهم درمانی در حال پیگیری است.

همچنین دکتر مهدی میرزایی رییس دانشکده پزشکی علوم پزشکی شاهرود در آیین دیگری ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه گفت:همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می‌شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

رئیس دانشکده در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: تحصیل علم دانشجویان گرانقدر در یک دانشگاه علوم پزشکی به سبب ذات خدمتی که قرار است در آینده در اختیار انسان ها قرار دهند افتخار بزرگی است که امیدوارم در این راه پرافتخار با خلوص نیت گام بگذارید.

وی تعداددانشجویان جدیدالورود این دانشکده پزشکی در نیمسال اول و دوم را ۱۱۰نفر اعلام و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دانشجویان حضور در این دانشکده را غنیمت شمرده و ضمن کسب علم و تخصص مفید در راستای ثروت آفرینی، همواره با ارزش‌های اخلاقی و دینی گام بردارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علوم پزشکی شاهرود اورژانس بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار صبح سه‌شنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور اتمام پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت شهرستان رزن اهتمام و پیگیری های لازم را انجام دهد که در دهه مبارک فجر بتوانیم از این پروژه برای خدمت رسانی به مردم بهره‌برداری کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان و نگاه ویژه ایشان به بهره‌مندی مردم شهرستان رزن از خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بیان نیازهای درمانی شهرستان رزن پرداخت و گفت: نیاز شهرستان به پزشک متخصص و جراح از ضروریات و مطالبات اساسی شهرستان است که لازم است به این مسأله توجه ویژه شود.

فرماندار رزن ادامه داد: در سطح شهرستان صرفاً یک پزشک به مدت ۸ روز از ماه داریم که نیازمند حضور پزشک ثابت در تمامی روزهای هفته هستیم.

غفاری آثار افزود: در بخش رادیولوژی و سونوگرافی فقط یک پزشک به مدت ۱۵ روز از ماه داریم و ضرورت دارد تا به این مهم نیز توجه شود.

غفاری‌آثار با بیان اینکه فقط یک پزشک بیهوشی در مدت ۱۵ روز از ماه داریم اضافه کرد؛ پزشک متخصص چشم، متخصص گوش، حلق و بینی نداریم و متخصص اورولوژی فقط یک روز در هفته در سطح شهرستان در حال خدمت رسانی است که پاسخگوی نیاز مردم نیست.

فرماندار رزن همچنین ضمن بیان اینکه فقط یک پزشک عمومی داریم خواستار افزایش پزشک عمومی به سه پزشک عمومی شد و گفت: بخش آزمایشگاه بیمارستان ولیعصر عج شهر رزن نیاز به تامین دستگاه اتوآنالایزر دارد.

وی در پایان از دکتر مجذوبی درخواست کرد تا به منظور اتمام و تکمیل مراکز جامع سلامت روستاهای چایان و سورتجین تا هفته دولت اقدامات و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

دکتر محمد مهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی در این دیدار نیز گفت: شهرستان رزن یکی از شبکه‌های پرتلاش و فعال در بیشتر شاخص‌های استان است.

وی افزود: مرکز بهداشت و درمان این شهرستان در بسیاری از شاخص‌ها رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده و در حوزه درمان نیز با بهره برداری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی و افزایش چشمگیر تخت‌های بستری و همچنین بخشهای پاراکلینیکی و تجهیزات تشخیصی و درمانی که منجر به افزایش خدمات درمانی بهتری در این شهرستان رقم خواهد خورد و امیدوارم با حمایت‌های شخص فرماندار و تعامل سایر دستگاه های مرتبط، همکاران حوزه سلامت با بهره برداری از بیمارستان در حال احداث شهرستان رزن بتوانیم در خدمت رسانی به مردم شهرستان موفق تر عمل کنیم.

کد خبر 6092561

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد