Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تنگستان گفت: دهیاران روستاها به لحاظ مالی ومعنوی حمایت خود را از بسیج در اجرای طرح رضویون و گشتهای محله محور بسیج دریغ نکنند چرا که این گام مهم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و سرقت ها خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عبدالحسن رفیعی پور صبح امروز در همایش هم اندیشی طرح رضویون گشتهای محله محور بسیج و در جمع فرماندهان رده های مقاومت بسیج تنگستان گفت: ابهت امروز به برکت خون شهدا و ایثارگرانی به وجود آمده است که با دفاع از دین و نظام اسلامی در تمامی عرصه ها چه آب و چه خاک این کشور پهناور نقش ایفا کرده اند و این اقتدار به جایی رسیده است که اگر تمام دنیا بخواهد در برابر ایران اسلامی قد علم کند با همه وجود در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد و این را در ۸ سال دفاع مقدس به عینه نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز ما به حدی از اقتدار و توانایی رسیده ایم که با دستاوردهای بومی پهباد فوق پیشرفته امریکا که به مرزهای هوایی ما تجاوز کرده بود را مورد هدف قرار می دهیم و از کشورهای اسلامی چون سوریه ، عراق و یمن با تمام وجود حمایت می کنیم.


مهندس رفیعی پور تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و اگر امروز توفیق خادمی مردم را داریم خود برکت خون شهداست وفارغ از هر گونه فکر و حزب سیاسی باید قدردان خون شهدای والا مقاممان باشیم.
وی بیان داشت: امروز مهمترین نیاز کشور ما وفاق و همدلی است که فارغ از مسایل سیاسی برای ایرانی توسعه یافته باید مد نظر قرار گیرد و این مهم مد نظر مقام معظم رهبری هم هست و به مدد الهی این فضای همدلی روز به روز بیشتر می شود.


فرماندار تنگستان گفت: طرح رضویون یکی از طرحهای مهم در راستای ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه است که با فعال شدن گشتهای محله محور بسیج به طور حتم آسیب های اجتماعی چون سرقت و مواد مخدر و.. در سطح روستاها و شهرها کاهش خواهد یافت.


وی تاکید کرد: با هماهنگی و تعاملی که بین نیروی انتظامی و سپاه شهرستان وجود دارد بسیج می تواند با کمک به مجموعه کلانتری ها و رده های انتظامی نقش خود را به خوبی در ایجاد امنیت ایفا کند.


رفیعی پور اضافه کرد: برای اینکه طرح رضویون به بهترین وجه ممکن اجرا شود نیاز همکاری مابین بخش های مختلف است که یکی از این بخش ها دهیاران روستاه هاست البته مکاتبات لازم با دهیاران صورت گرفته تا هم به لحاظ مالی و هم معنوی حمایت خود را از بسیج دریغ نکنند و منتیج به این شود که آسیب های اجتماعی و سرقت ها کاهش یابد.


وی بیان داشت: ما اگر در بحث ورزش، بهداشت و آموزش هزینه می کنیم باید در زمینه ایجاد امنیت نیز تلاش کنیم و طرح رضویون از این جهت که دغدغه روستاها و دهیاری ها را در بحث امنین کاهش خواهد داد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


در این مراسم حجت الاسلام فقیه دادستان شهرستان تنگستان نیز گفت: بسیج به عنوان نهادی برخواسته از دل انقلاب و متن جامعه تلاش خواهد کرد تا با اجرای گشتهای محله محور در کنار نیروی انتظامی شهرستان در جهت کم شدن جرایم مشهود گام موثر بردارد.


فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان نیز در این همایش گفت: بدون وجود امنیت فعالیتهای دیگر امکان پذیر نخواهد بود.


سرهنگ خواجه افزود: امروز با تلاش کلانتری ها و مجموعه انتظامی جرایم خشن در شهرستان کاهش ۸۰ درصدی داشته ولی متاسفانه سرقت ها هنور وجود دارد.


وی با مفید خواندن طرح رضویون گشتهای محله محور بسیج گفت: جلسات هماهنگی بین بسیج و نیروی انتظامی بصورت ماهانه برگزالر خواهد شد و بازخورد و بازده کار جهت برگزاری هرچه بهتر این طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان در یک سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا باوی با اشاره به روز ایمنی و حمل و نقل، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام شده است، اما هنوز ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه‌خیز وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در استان خوزستان 19 نقطه حادثه‌خیز توسط پلیس راهور کشور و وزارت راه و شهرسازی احصا و به استان خوزستان نیز ابلاغ شد، افزود: در سال 1402 تعداد 9 نقطه که در تعهد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بود، رفع شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان خوزستان گفت: منطقه غره در محور رامهرمز - بهبهان، شهرک دانش در محور اندیمشک - شوش، شهرک مدنی در محور ماهشهر - هندیجان، تقاطع ظلم‌آباد در محور گتوند - لالی، کیلومتر 20 محور خرمشهر - اهواز، قلعه چنعان محور کمربندی - صنایع فولاد، تدین در محور ملاثانی- اهواز، کارخانه قند محور شوش- دزفول و خارستان در محور بهبهان - رامهرمز، نقاطی است که رفع نقص آن‌ها انجام و ایمن‌سازی شده است. در معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان خوزستان، جلسات متعددی برگزار و مصوبات از دستگاه‌های مسئول با توجه به تکالیف و امور محوله، پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای فرهنگ رانندگی صحیح بین مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این معاونت در سال گذشته تهیه محتوای پیشگیرانه و انتشار از طریق رسانه‌های جمعی و ارسال پیامک به رانندگان پر خطر بوده است.

باوی افزود: مواردی همچون نصب و به روزرسانی سامانه‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات جاده‌ای (درون و برون شهری)، رصد آخرین وضعیت دوربین‌های هوشمند در استان خوزستان و نصب سامانه‌های نظارتی جهت اعمال نظارت بر نقاط حادثه خیز، می‌تواند در کاهش تلفات جانی و خسارت های مالی موثر باشد و باید در سال جاری نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان