Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شامگاه دوشنبه نشست شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، محسن ذوالفقاری رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی و اعضای شورای بسیج اساتید در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ضمن خیر مقدم به میهمانان و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: استادان بسیجی باید در امور و رویدادهای ورزشی دانشگاه، فعالیت بیشتر و گسترده‌‏تری داشته باشند تا اخلاق بسیجی در حوزه ورزش نمود بیشتری یابد.

وی اضافه کرد: دفتر بسیج اساتید و استادان بسیجی باید در زمینه گسترش فضاهای اخلاقی در دانشگاه، گام‌‏های مؤثرتری بردارند؛ به‌گونه‌‏ای‌ که در کنار امور آموزشی و پژوهشی، اخلاق را نیز در میان دانشجویان نهادینه کرده و روحیه انقلابی را تقویت کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: نظر به اهمیت و حساسیت موضوع گام دوم انقلاب اسلامی و بیانیه رهبر معظم انقلاب در این خصوص، عملیاتی‌کردن این بیانیه در دانشگاه از مهم‌ترین وظایف بسیج اساتید است.

کلانتری، سند اسلامی شدن دانشگاه آزاد اسلامی را از موضوعات مهم برشمرد که نقش و مشارکت فعال بسیج اساتید را می‌‏طلبد و در این زمینه، استادان بسیجی با آموزه‏‌های عملی و نظری خود می‏‌توانند نقش برجسته‌‏ای ایفا کنند.

وی متذکر شد: ارتباط و تعامل بسیج اساتید با دیگر بخش‌‏های دانشگاه و بسیج استان از برنامه‏‌های آتی این دانشگاه است که قطعاً با جدیت دنبال خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: درصورتی‌که برای توسعه و گسترش اخلاق اسلامی و بسیجی و نیز عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیج نقشه راه و برنامه مناسبی ارائه کند، دانشگاه برای اجرایی‌کردن آن بودجه‌‏ای را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

341 / 188 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی حسین کلانتری بیانیه دوم گام انقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی حسین کلانتری بیانیه دوم گام انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه

زعفر قلی نژاد ریاست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: باتوجه به اینکه جامعه ما در حال حاضر از ابعاد مختلف اعم از بحث اقتصادی، بحث فرهنگی، در حال دگرگونی و تغییرات هستند.

باوجود این تغییر تحول میان ابعاد مختلف، جایگاه استاد دانشگاه همچنان به قوت خودش باقی است و میتوان گفت به عنوان یک الگو عمل میکند.

وی ادامه داد: استاد خوب باید دارای دو ویژگی باشد، اولین ویژگی به این گونه باشد که بر روی درس مربوطه تسلط کافی را داشته باشد و علاوه بر این، به بهترین شیوه و روش بتواند تدریس بکند و دومین ویژگی میتوان به چگونگی روابط بین استاد و دانشجو اشاره کرد.

وی در ادامه بیان داشت: یک استاد خوب وقتی با دانشجویان خود روابط صمیمی توانست برقرار کند، هم میتواند بر دانشجویان تاثیر مثبتی بگذارد و هم میتواند بهترین راهنما و الگویی برای دانشجویان وی باشد همچنین استاد علاوه بر مسلط برروی درس خود، باید با دانشجویان روابط بهتری برقرار بکند.

وی در مورد روابط اساتید دانشگاه آزاد و تاثیر طرح پویش بر دانشجویان افزود: رفتار و عملکرد اساتید دانشگاه های آزاد نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار بهتر است؛ زیرا اساتید این حوزه در تلاش برای بهبود و پیشرفت وضعیت دانشجویان در تحصیلات و آینده شغلی هستند که نمونه بارز آن، ایجاد طرح پویش است که در دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه‌ها استقبال بیشتری داشته و روابط دانشجویان را با محیط کار و اجتماع بهبود بخشیده است.

خبرنگار سمانه بابازاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1229218

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است